Gå til innhold

Intelligente mennesker på KG

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er din unnskyldning? Hvorfor er du her?

Jeg er på AAP og kommer sannsynligvis til å bli ufør, så har mye tid til overs :ac:

Anonymkode: 2bd01...b9c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

16 år gammel jente som liker å lese hva folk skriver om

Anonymkode: d6868...c3f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må man være dum for å få lov å være her? Jeg klarer ikke finne det i forumsreglene? Kilde?

Anonymkode: d223b...e38

• Liker 9
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Intelligente mennesker på KG. Er like vanskelig og finne som en Enhjørning på toppen av Stortinget.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Balian de Ibelin skrev:

Intelligente mennesker på KG. Er like vanskelig og finne som en Enhjørning på toppen av Stortinget.

Er ikke de engjørninger alle sammen? De på toppen? De tenker som en ihvertfall.

Anonymkode: cb869...74a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

enhjørninger*

Anonymkode: cb869...74a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes mange faktisk virker mye mer inteligente her inne enn de gjør i diverse facebookgrupper.

Anonymkode: aca48...22e

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på AAP og kommer sannsynligvis til å bli ufør, så har mye tid til overs :ac:

Jeg er også på AAP - men kunne godt ha uføretrygdet med 100 %, men ønsker å jobbe så lenge jeg klarer... (alvorlig syk - men fortsatt "god" helse enn så lenge) - jobben gjør meg glad og gir meg energi, men kan ikke jobbe mer enn 50 %.

Så trenger jeg KG for å få andre ting å tenke på enn sykdom når jeg er hjemme. 

Anonymkode: 88a5d...50a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er her for å få et innblikk i kvinners verden, og ikke minst deres måte å tenke på.

Det å diskutere med mange kvinner her inne har hjulpet meg i hverdagen også. Har bare lært meg at det ikke er vits å diskutere med kvinner, og at det kun handler om følelser.

Og så er jeg inne på bildetråder i håp om å se en digg dame eller to. Hjelper på dagene å se EKTE kvinnfolk

Anonymkode: 36189...9f5

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fordi det er min gulilty pleasure hvor jeg kan skrive mine meninger og om mine opplevelser/erfaringer uten å måtte signere med navn :) 

Liker å skrive og diskutere. Også elsker jeg sladder, da. 

Også bruker jeg det som en avkobling når livet mitt ellers består av småbarn, skole og jobb, så da er det deilig å noen ganger bare henge litt på KG mellom slagene :nori:

Endret av mjauritz
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg er her for å bli spådd.  Vi som er intelligente velger heller å bli spådd gratis av KGs spåkoner enn å bruke en formue på spåkonetelefonsamtaler.

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er internett-avhengig og ble lei av facebook. Er også uføretrygdet.

Anonymkode: 5f2d6...53b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble medlem her for 14 år siden, da jeg skulle gifte meg, og fant bryllupsforumet. Nå går jeg på AAP. Og har mye tid til overs. Men jeg har høyere utdannelse, og anser meg selv for å være smart.

Anonymkode: ea64c...290

• Liker 1
Skrevet

Hmmmm. Si det. Jeg er nå 26 år. I februar neste år er det 10 år siden jeg meldte meg inn i KG. Jeg har en annen, midlertidig bruker nå pga. diverse livsutfordringer. Men i alle fall. Siden da har jeg fullført VGS, tatt sykepleier, kjøpt hus, fått to barn, hund, to biler, fått meg en god jobb der jeg ønsker å jobbe, men dessverre også godtatt mye psykisk mishandling og siden juni i fjor gått på mange smeller. Både spiseforstyrrelse, alvorlig depresjon, selvmordstanker som etter hvert førte til selvmordforsøk som første til innleggelse 3 desember og siden har jeg vært innlagt. Egentlig helt rart å tenkte på. Jeg har vært godt trent, men en bra kropp, gjort det bra gjennom utdanningen og kollegaer og brukere/pasienter har etter hvert virkelig likt meg. En kombinasjon av erfaring gjennom oppvekst og forhold, utdanning, erfaring gjennom jobb og personlighet gjør at folk liker å prate med meg når ting er vanskelig. Samtidig som jeg er skikkelig blond av og til og dermed har en del gullkorn. :P 

Uansett. Hva KG er for meg? Både et tidsfordriv, men også en måte å lære om andre mennesker. Tror faktisk KG har lært meg veldig mye om hvordan folk tenker, handler, fungerer, hvordan man bør tilnærme seg dem osv. Etter å ha vært pasient i over tre mnd. så har jeg fått enda flere erfaringer, og blir av de fleste oppfattet som ganske reflektert, selv om jeg nå er så syk at jeg tar mange dårlige valg.

Poenget mitt er vel bare det at hvorfor skulle det å like KG være tegn på å være en "taper"? Hvorfor er det å gå på AAP et tegn på å være "taper"? Jeg er sykemeldt nå, men er jeg en taper av den grunn? Jeg kjemper med nebb og klør. Ja, jeg har prøvd å ta livet mitt. Men jeg er syk, men nå får jeg endelig ordentlig behandling. Jeg holdet ut rimelig lenge før jeg ikke klarte mer. Lenger enn mange andre hadde klart. Se på det som styrke, se på det som svakhet. Samme det. Poenget mitt er bare det at å henge på KG som tidsfordriv er ikke synonymt med å være noen form for taper. Det er alle type mennesker her med ulik baggasje. Jeg har MYE vanskelig dritt som har ført meg dit jeg er i dag, men jammen har jeg fått til mye også. Stolt sykepleier, lav personlig selvtillit. KG er både et tidsfordriv for meg, men også en måte å lære om mennesker. For er det noe jeg liker å lære om, så er det mennesker. Derfor ble jeg sykepleier, derfor jobber jeg i psykiatrien.

:)

• Liker 4
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om jeg vil definere meg selv som intelligent fordi at jeg tenker det er alltid mer å lære.

Jeg er alenemor til et barn og dette har blitt min måte å sosialisere meg selv på siden jeg først oppdaget KG for syv år siden. Man blir på en måte avhengig, og det er interessant å lese hva andre skriver selv om man kanskje ikke har noe å kommentere. 

Endret av Wanda Maximoff
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tiltrukket av det ekte, og ingenting er mer ekte enn problemer. : ) 

Anonymkode: 93748...b1c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For den gir ikke noe mening rent logisk.

Anonymkode: 36189...9f5

lol

Gjest MrGreen
Skrevet (endret)

Jeg er her for jeg liker å diskutere med folk (dette forumet er mest aktiv som jeg vet om når det gjelder diskusjoner), liker godt kvinner, og for jeg er nysgjerrig på hva folk skriver om, spør om osv.. 

Endret av MrGreen
Skrevet

Min observasjon er at på KG er litt som slummen. Det er her man finner folk som går på sosialen, folk som er mentale og folk som har fritids. Bare et fåtall som er noenlunde oppegående her dessverre :/ Hvertfall det jeg får inntrykk av etter å lese kommentarer og innlegg ...

• Liker 1
Skrevet

Og hvordan vet man at man kvalifiserer til å være intelligent da? Noen tror at de er det, men er det ikke nødvendigvis. Tror nok at jeg er normal. Bruker forumet som tidsfordriv stort sett, og er her mer i perioder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...