AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #1 Skrevet 10. mars 2017 Hei! Jeg liker å ha på filmer i bakgrunnen når jeg leser fagstoff. Nå vil jeg imidlertid utvide horisonten litt og få innspill til noen andre filmer (det er litt kjedelig å ha på de samme filmene igjen og igjen). Kriteriene jeg har er at de ikke må ha en altfor spennende handling (slik at man må følge med) og at toneleiet ikke er altfor varierende og høylytt. Eksempler på filmer som jeg ser på i bakgrunnen er Bridget Jones og National Treasure, samt filmer som jeg har sett veldig ofte, slik som HP, POTC etc. Jeg er glad i animasjonsfilmer, men opplever ofte at lydvariasjonene er litt forstyrrende, men gjerne kom med noen forslag her. Jeg håper noen kan komme med et par innspill og glede en studenthverdag! Anonymkode: 6c9d4...33b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Slå over på NRK når de har skisendinger, eller andre typer sportssendinger, slik som fotball. Fungerer finfint her hos meg:) Men kan kanskje være litt søvndyssende med de beroligende stemmene, har noenganger sovnet på sofaen Anonymkode: 040cc...628
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå