Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig usikker på en fyr. Det virker som det er endel flørting mellom oss, men jeg syns det er vanskelig å være sikker på at det er noe. Så tok jeg iniativ og spurte om han ville finne på noe. Da svarte han at "han må få orden på livet sitt først". Det jeg lurer på er hva dere tenker om det. Man sier vel ikke det hvis man er venner, og den ene spør om å finne på noe. Vi har mye av de samme vennene, men har aldri vært sammen bare oss to. Etter han sa det vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg vet det er sant som han sier, at han har noen ting han må få orden på. Så jeg vet han ikke lyver, men det kan jo uansett være en unnskyldning. Jeg liker han veldig mye, så håper noen kan hjelpe meg :)

Anonymkode: 5650f...90d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke nok interessert. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro han har for mye annet oppi hodet sitt til at han klarer å forholde seg til deg. Mann vet du. En ting av gangen. Så det har ingen ting med at han ikke liker deg godt nok. Det er bare ikke plass i hodet til å finne ut av dette nå. 

Jeg har selv hatt en slik periode i mitt liv der jeg også møtte en flott mann. Men det var ikke plass i hodet mitt. Jeg klarte ikke forholde meg til han da. 

Anonymkode: ee699...021

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Silfen skrev:

Han er ikke nok interessert. 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil tro han har for mye annet oppi hodet sitt til at han klarer å forholde seg til deg. Mann vet du. En ting av gangen. Så det har ingen ting med at han ikke liker deg godt nok. Det er bare ikke plass i hodet til å finne ut av dette nå. 

Jeg har selv hatt en slik periode i mitt liv der jeg også møtte en flott mann. Men det var ikke plass i hodet mitt. Jeg klarte ikke forholde meg til han da. 

Takk for svar, begge to. Jeg håper jo at han bare trenger tid. Han har også sagt det er vanskelig å stole på noen igjen etter eksen var utro. Det var liksom ikke bare et ligg i fylla heller. Tror jeg gir det litt tid og ser hva som skjer de neste gangene vi treffes.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, begge to. Jeg håper jo at han bare trenger tid. Han har også sagt det er vanskelig å stole på noen igjen etter eksen var utro. Det var liksom ikke bare et ligg i fylla heller. Tror jeg gir det litt tid og ser hva som skjer de neste gangene vi treffes.

Han er nok interesert, ikke gi opp håpet😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, dk73 skrev:

Han er nok interesert, ikke gi opp håpet😉

Takk, skal prøve å håpe litt til:nigo:

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk, skal prøve å håpe litt til:nigo:

Ja er jo tydelig at han tenkte noe mer seriøst enn bare vennskap, hvis ikke hadde han ikke sagt at han må få rydda opp i livet sitt først😃

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

God plan. Bare vis han at du er her og at du er med han. Ikke pushe men være tilstede :) 

Han trenger nok å få litt orden i topplokket først og at han er såpass reflektert over dette selv, viser at han har en personlig styrke :) 

• Liker 3
Skrevet

Merkelig svar fra denne typen. Hun spør om de skal finne på noe. Ikke bli kjærester. Skjønner godt at TS er forvirret. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, OPIgirl skrev:

Merkelig svar fra denne typen. Hun spør om de skal finne på noe. Ikke bli kjærester. Skjønner godt at TS er forvirret. 

Er veldig forvirra ja. Jeg vet han har mye greier, så jeg forstår det. Men han kunne jo sagt litt mer hva han tenkte. Føler jeg ikke helt vet hvor jeg har han.

AnonymBruker
Skrevet

Han er kanskje redd dere skal bli uvenner pga dette 'kaoset' og vil på en måte advare deg litt. Du kan jo la han vite at du er der om han trenger noe, også om han bare trenger en venn og noen å snakke med og at du forstår at han har ting å ordne opp i som krever mye.

Anonymkode: 14bf2...d18

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig forvirra ja. Jeg vet han har mye greier, så jeg forstår det. Men han kunne jo sagt litt mer hva han tenkte. Føler jeg ikke helt vet hvor jeg har han.

Han forstår vel at du vil være mer enn venner, derav svaret. Og det er jo ikke noe problem, du ER interessert i ham, så det er ingen vits i å late som noe annet. 

Enten svaret er reellt eller en unnskyldning, så er det likevel en avvisning. Jeg ville glemt ham en periode - ikke gå rundt og vent, det kan være bortkastet tid. Du har i hvert fall kommunisert din interesse, om han skulle ombestemme seg.

Anonymkode: 58a63...73a

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er kanskje redd dere skal bli uvenner pga dette 'kaoset' og vil på en måte advare deg litt. Du kan jo la han vite at du er der om han trenger noe, også om han bare trenger en venn og noen å snakke med og at du forstår at han har ting å ordne opp i som krever mye.

Anonymkode: 14bf2...d18

Jeg har sagt det og vi har snakka endel. Så jeg vet jo det meste av det som skjer.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han forstår vel at du vil være mer enn venner, derav svaret. Og det er jo ikke noe problem, du ER interessert i ham, så det er ingen vits i å late som noe annet. 

Enten svaret er reellt eller en unnskyldning, så er det likevel en avvisning. Jeg ville glemt ham en periode - ikke gå rundt og vent, det kan være bortkastet tid. Du har i hvert fall kommunisert din interesse, om han skulle ombestemme seg.

Anonymkode: 58a63...73a

Jeg prøver å glemme han litt, selv om vi ses ganske ofte. Han får ta iniativ nå. Er jo ingen som liker mas heller. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har også møtt en sånn en 🙄 En voksen mann... Synes det er et positivt trekk jeg, å ikke bare dure inn i noe nytt - og dra ny partner inn i kaoset. Vi har kjempegod kontakt og bruker tida. Småprater og koser oss med meldinger og sånt. Merker at han ønsker seg nærmere nå etterhvert - så får vi se. Har all tid i verden jeg 😊

Anonymkode: 890d3...cbd

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har også møtt en sånn en 🙄 En voksen mann... Synes det er et positivt trekk jeg, å ikke bare dure inn i noe nytt - og dra ny partner inn i kaoset. Vi har kjempegod kontakt og bruker tida. Småprater og koser oss med meldinger og sånt. Merker at han ønsker seg nærmere nå etterhvert - så får vi se. Har all tid i verden jeg 😊

Anonymkode: 890d3...cbd

Det er kanskje mer en dating-situasjon eller? Hadde han sagt eller vist tydelig at det kanskje kan bli noe mer etterhvert hadde det ikke vært noe problem. Problemet er at han er så vag og ikke vil si det han tenker rett ut. Lykke til videre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...