Gå til innhold

foreldre

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hvor mye bruker dere på foreldrene deres tilsammen? vil bare kjøpe kjøpe kjøpe til dem... det er jo den eneste gangen i året man lissom gir gaver sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker det gaven koster.

I år kjøper jeg en gave til dem sammen for ca kr 600,- Tidligere har jeg kjøpt microanlegg til dem sammen for kr 2000,- Et annet år gave til dem hver for seg for kr 500,-

Heeelt ettersom......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig. Min mor og stefar har i grunnen alt de trenger, så det blir som regel bøker som blir gitt siden de er glade i å lese. :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre er i kategorien "har alt" så hvis jeg ikke får en kjempe idè, bruker jeg lite på gaven dems, kjøper småting (fine interiørblader og favorittgodis, hårkur, etc til mamma og ett eller annet til pappa).

Men i år fant jeg et fantastisk masasjesete til å ha i bil eller i stol/sofa hjemme. Ti masasjepunkter i nakke, rygg/korsrygg. Kjempedeilig og jeg er 100% sikker på at den gaven slår an! Kostet litt over 900,- Og det bruker jeg gjerne på de så lenge det er noe jeg vet de blir glade for! Men (som sagt) finner jeg ikke noe fornuftig, bruker jeg ikke masse bare for at det skal koste mye. De måler ikke gavene i penger uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

I år har jeg kjøpt for ca. 1300 tilsammen, men det var på tilbud, kostet egentlig ca. 2000. Pleier ikke å kjøpe for så mye, men de har stilt opp veldig i år og hadde lyst til å gi litt ekstra.

Synes også det er litt dumt å gi for mye mer enn søsknene gir for hvis man er sammen de på julaften, da føles det kanskje litt dumt for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dolphina

Ble vel litt dyr gave på mor i år, kjøpte nye ski og skisko til henne!

Men jammen fortjener hun det!:)

Bare det beste er godt nok for henne, og derfor ble vel skiene litt dyre å...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...