-Fisken- Skrevet 13. desember 2004 #1 Del Skrevet 13. desember 2004 Brystvortene mine er helt utrolig ømme. :-? Hva kan dette skyldes? Hvis man er gravid, hvor lang tid tar det da før brystene/brystvortene er ømme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. desember 2004 #2 Del Skrevet 13. desember 2004 Det er ganske vanlig før mensen i alle fall. Det kan også komme av klær som gnisser fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 14. desember 2004 SKal ikke ha mensen på en stund, og bh'n min gnisser ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 14. desember 2004 #4 Del Skrevet 14. desember 2004 Kulda kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2004 #5 Del Skrevet 14. desember 2004 Har du ikkje nett begynt på p-piller då? Ømme bryster er ein vanleg bivirkning, særleg i begynnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 14. desember 2004 #6 Del Skrevet 14. desember 2004 Mine ble helt ekstreme da jeg byttet fra p-piller til minipiller. Det gjorde rett og slett skikkelig vondt og kjærsten min måtte bare ligge unna. Det varte i nesten tre uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 14. desember 2004 #7 Del Skrevet 14. desember 2004 Mener å huske at du akkurat har begynt på pilla, fisken? Tror årsaken ligger der... Det går snart over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 14. desember 2004 Ok, takk Var litt bekymret for at jeg kunne være gravid. Passer litt dårlig i en alder av 16 :-? Tenkte ikke over at det kunne være p-pillene ettersom jeg ikke merket noe sistgang jeg gikk på pilla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. desember 2004 #9 Del Skrevet 14. desember 2004 Det kan meget godt skyldes p-pillene ja. Selv slet jeg med noen utrolig ømme bryster, at jeg rett og slett måtte kutte ut pillene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 14. desember 2004 #10 Del Skrevet 14. desember 2004 Ok, takk Var litt bekymret for at jeg kunne være gravid. Passer litt dårlig i en alder av 16 :-? Tenkte ikke over at det kunne være p-pillene ettersom jeg ikke merket noe sistgang jeg gikk på pilla. Er det samme merke du hadde sist eller? Jeg måtte slutte på p-plasteret pga den bivirkninga der... Ikke merket noe til det med trinordiol, men lurer på om jeg ikke hadde litt vondt da jeg prøvde meg på yasmin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg merka ikke no med Trinodriol, nå har jeg begynt på Yasmin. Men brystene er ikke såre, det er bare brystvortene. Merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 15. desember 2004 #12 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg merka ikke no med Trinodriol, nå har jeg begynt på Yasmin. Men brystene er ikke såre, det er bare brystvortene. Merkelig. oki da er vi enige jeg fikk det samme med yasmin, men merka ikke noe av trinordiol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå