AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #1 Skrevet 10. mars 2017 Hallo! Jeg har så lyst til å bleke tennene mine litt, da de har blitt hakket gulere (/gråere?) enn jeg er komfortabel med at de er. Har vurdert SmileLab, siden det virker som om det ikke er like hardt som andre hjemmeblekingssett, men jeg er interessert i å høre andres erfaringer. Når jeg googler kommer det stort sett opp bloggere som reklamerer helt ukritisk for der, så det hadde vært kjekt med noen ekte meninger Hva syns dere om SmileLab? Har dere merket at dere har fått mer ømfintlige tenner etter bruk? Hva med tannkjøttet? Og dere som har prøve der, har dere hatt ising i tennene i utgangspunktet? Anonymkode: b5dcf...10e
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #2 Skrevet 10. mars 2017 http://www.tv2.no/a/8620193/ Anonymkode: 4ccd7...a72
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #3 Skrevet 12. mars 2017 Den gjør ikke tennene hvitere, så det er bortkasta penger. Anonymkode: 3ad55...664
Djungelvrål Skrevet 12. mars 2017 #4 Skrevet 12. mars 2017 Konsentrasjonen av vannstoff er så mikroskopisk at man ikke vil se forskjell selv om du hadde brukt produktet hver dag i 10 år. Fatter ikke at slik villedende markedsføring er lovlig! Tviler på at det er skadelig. Du må kjøpe eller bestille fra USA, whitecrest virker.
Gjest bergenrosa Skrevet 12. mars 2017 #5 Skrevet 12. mars 2017 fikk hvitere tenner samme dagen, men etter jeg sluttet å bruke smilelab så har tennene samme farge som før jeg begynte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå