Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet en mann en stund som har hatt som vane å lage litt løse avtaler og avlyse i siste liten. Det er nå blitt slik at jeg blir overrasket dersom han møter opp. Jeg har gitt han mange sjanser, og er nesten ved å gi opp, samtidig sier magefølelsen min at han liker meg. 

Han har denne uken kontaktet meg mye og skrevet at han gleder seg til å sees igjen, hvor hyggelig han har det med meg, at han savner meg, og hvor god match vi er. Jeg har vært nokså travel, noe han har merket og dermed vært ekstra mye på og spurt hva jeg gjør.

Han avlyste igjen denne uken, noe jeg sa til han i grunn passet fint da det passet litt dårlig for meg også. Han ble da ganske stresset og skrev han lovet å komme til meg neste dag, og fulgte opp dagen etter. 

Da tiden kom avlyste han og hadde en troverdig unnskyldning. Han sa han syns det var skikkelig dårlig av han når han hadde lovet å komme, og at han følte seg kjip. Jeg sa det var en forståelig grunn for avlysning denne gang, men selvfølgelig kjipt og at vi fikk ta det igjen. Han beklaget seg gjentatte ganger gjennom kvelden og fortalte han hadde så dårlig samvittighet og at han håpet ikke jeg trodde han ikke ville komme, for han hadde virkelig gledet seg.

Jeg svarte at det var fint å høre, men at jeg syns det var dumt det så ofte var noe som kom i veien. Han skrev: "Jeg vet det, jeg skal gjøre noe med det". 

Jeg er jo litt betatt, men føler også at treffene ikke veier opp for avlysningene, mangel på planlegging og at lite respekt for min tid. Han tar alltid initiativ til kontakt flere ganger daglig og virker for "interessert" til å bare holde meg på gress, samtidig så ville man vel ønske å se noen så mye som mulig dersom dette var tilfellet? 

Jeg har ikke vært med på noen som har ønsket å være hjemme istedenfor å treffe men dersom man virkelig var interessert, fordi man er trøtt ol. Jeg har nesten begynt å lure på om han har noen personlige problemer da han verken studerer eller jobber og bor hjemme. 

Er jo merkelig at han plutselig er så veldig på nå, og faktisk unnskylder seg for en avlysning når han har gjort det samme så mange ganger før uten å unnskylde seg? Var det dumt av meg å si jeg syns det var dumt det så ofte var noe i veien?

Anonymkode: 511ca...9a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han holder deg på gress, finn en annen gutt

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at han faktisk er singel?

Anonymkode: 6ef12...7f7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

No Go.... hallo, det er der er faktisk ikke normalt.

Anonymkode: c0542...6d8

• Liker 4
Skrevet

Det der hadde jeg aldri giddet. Noe av det verste jeg vet er folk som ikke respekterer tiden min. Om han hadde vært interessert i deg hadde han prøvd å gi deg et godt inntrykk av seg selv. Han her prøver ikke engang. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så du er villig til å godta en slik oppførsel fordi ...ja hvorfor var det igjen ... jo, fordi han er en virkelig "catch" - jobber ikke, studerer ikke, bor hos mor. Ja, et slikt prakteksemplar kan du ikke la slippe unna, de vokser ikke på trær.

Anonymkode: 36112...f0d

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags unnskyldninger kommer han med? 

Anonymkode: 39f78...917

AnonymBruker
Skrevet

At han er trett eller sliten for det meste. 

Skrevet

Hvor gamle er dere? 

AnonymBruker
Skrevet

Vi er 26 og 28 så ikke 16-17 selv om det høres sånn ut

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke spørre han?

Anonymkode: 0ce59...210

AnonymBruker
Skrevet

Spør han rett ut hvorfor han gjør sånn, og ikke la han slippe unna med at han er sliten. Har man lyst nok, så burde man greie å få det til. Høres forresten akkurat ut som en jeg prøvde å date en stund, men det måtte jeg bare gi opp. For det første ble jeg lei meg når han avlyste hele tiden, for det andre gjorde han det såpass sent at jeg ikke rakk å legge andre planer heller. 

Anonymkode: 2d18b...77a

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han har noen alvorlig issues han ikke forteller deg om.

Anonymkode: 6fffa...5eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tipper han røyker hasj eller er deprimert/begge deler!

Anonymkode: 16358...627

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...