AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #1 Skrevet 10. mars 2017 Det er bare to stk som har lasta ned salgsoppgave på boligen min som har visning til helga... Er det sånn at alle som er interessert laster ned salgsoppgaven, eller kan det hende at folk kommer på visning allikevel? Det er i Oslo. Hvor mange lasta ned salgsoppgaven deres? Anonymkode: de9ef...cf7
cmd Skrevet 10. mars 2017 #2 Skrevet 10. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange lasta ned salgsoppgaven deres? Jeg er selv på utkikk etter bolig nå. Jeg pleier ikke å laste ned fra nettet. Ofte henter jeg direkte under visning. Jeg synes at det er bedre å sitte med den på sofa og lese/gå gjennom. Det kommer garantert en del folk til visning. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #3 Skrevet 10. mars 2017 Hvordan ser du hvor mange som har lastet ned salgsoppgaven? Er det megler som vet slikt? Jeg har nemlig min ute på finn.no nå, og der har jeg bare funnet en knapp som sier hvor mange som har sett annonsen. Jeg ville trodd de fleste som var seriøst interessert hadde lastet den ned på forhånd. Det er jo kjempeviktig å lese takstrapport og slikt på forhånd, så man vet ting man skal se etter og spørre om. Anonymkode: 70372...2fb 2
Torelli Skrevet 10. mars 2017 #4 Skrevet 10. mars 2017 (endret) Megler ser sånt. Vi har nettopp solgt to leiligheter, en midt i oslo og en litt i utkanten. Var vel henholdsvis 5 og 2 nedlastinger... var veldig skeptisk, men megler sa at folk laster ikke ned, de bruker ikke tid på sånt ( lese prospekt før visning) ...for meg er dette rart, vi har vært på leting etter hus ( nå kjøpt) og lasta alltid ned og leste før vi vurderte visning engang. Folk er forskjellige:) Endret 10. mars 2017 av Torelli 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #5 Skrevet 10. mars 2017 Torelli og Cmd: TAKK nå er jeg litt roligere. For øvrig enig i at det er merkelig at folk ikke laster ned mer! Kjøper folk bare med hjertet? AB: ja det er bare megler som kan se hvor mange som er lasta ned. Har 2500 visninger på annonsen.. er det bra eller dårlig? (oslo) Anonymkode: de9ef...cf7 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #6 Skrevet 10. mars 2017 Akkurat nå, Torelli skrev: Megler ser sånt. Vi har nettopp solgt to leiligheter, en midt i oslo og en litt i utkanten. Var vel henholdsvis 5 og 2 nedlastinger... var veldig skeptisk, men megler sa at folk laster ikke ned, de bruker ikke tid på sånt ( lese prospekt før visning) ...for meg er dette rart, vi har vært på leting etter hus ( nå kjøpt) og lasta alltid ned og leste før vi vurderte visning engang. Folk er forskjellige:) Så utrolig merkelig?? At folk virkelig tør å kjøpe en leilighet når de ikke har satt seg grundig inn i tilstandsrapport og slikt på forhånd? Hva om man først leser den etter visning, og først da ser at oi, her var det noe vi skulle sjekket? Da vi var på husjakt nå (har brukt det siste året på å finne noe vi likter), var det en selvfølge å lese dette ordentlig, og gjerne spørre fagfolk om råd før visningen. Når visningen er over har man jo under 24 timer på seg å sjekke ting på, før en evt budrunde tar helt av. Hadde jeg aldri turt! Anonymkode: 70372...2fb 1
juliane Skrevet 10. mars 2017 #7 Skrevet 10. mars 2017 1 minutt siden, Torelli skrev: Megler ser sånt. Vi har nettopp solgt to leiligheter, en midt i oslo og en litt i utkanten. Var vel henholdsvis 5 og 2 nedlastinger... var veldig skeptisk, men megler sa at folk laster ikke ned, de bruker ikke tid på sånt ( lese prospekt før visning) ...fir meg er dette rsrt, vi gar vært på leting etter hus ( nå kjøpt) og lasta alltid ned og leste før vi vurderte visning engang Akkurat dette sa megler til oss også da vi solgte i fjor, som regel bare 2-5 nedlastninger, kanskje 10 på de skikkelig hete objektene. Vi ble også veldig overrasket, vi lastet ned alt som var av salgsoppgaver i det vi fant et aktuelt hus. Sparte oss for noen visninger som hadde vært veldig bortkasta å bruke tid på, og gjorde at vi ble mer effektive på visning, stilte de rette spørsmålene og fikk sjekket ut potensielle problemområder skikkelig. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #8 Skrevet 10. mars 2017 To lastet den ned og bare en kom på visning. På visning nr to kom det også bare ett par Anonymkode: c085b...39a 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #9 Skrevet 10. mars 2017 Fikk du solgt da? Anonymkode: de9ef...cf7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #10 Skrevet 11. mars 2017 14 lastet ned. Nesten 3k visninger. Fikk inn ett bud på prisantydning. Leilighet Oslo. Anonymkode: 1399e...d4a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #11 Skrevet 11. mars 2017 Trudde det var mer vanlig å laste ned på forhånd? Var på leilighetsjakt ifjor og lasta ned alt som virket av interesse. Synes det er viktig å sette seg inn I ting før visningen hvor man kan stille spørsmål om det er noe man lurer på. Anonymkode: 06700...3b4 1
prt90 Skrevet 11. mars 2017 #12 Skrevet 11. mars 2017 På 10.3.2017 den 14.26, AnonymBruker skrev: Det er bare to stk som har lasta ned salgsoppgave på boligen min som har visning til helga... Er det sånn at alle som er interessert laster ned salgsoppgaven, eller kan det hende at folk kommer på visning allikevel? Det er i Oslo. Hvor mange lasta ned salgsoppgaven deres? Anonymkode: de9ef...cf7 Jeg laster alltid ned salgsoppgaven om jeg er det aller minste interessert i en bolig, kunne ikke alt meg inn å dra på en visning uten å ha studert salgsoppgaven nøye på forhånd slik at jeg visste hva jeg skulle spørre megleren om. 2 stk høres mildt sagt litt "krise" ut for Oslo. Hold oss oppdatert!
Drizzt Skrevet 11. mars 2017 #13 Skrevet 11. mars 2017 På 10.3.2017 den 14.29, cmd skrev: Jeg er selv på utkikk etter bolig nå. Jeg pleier ikke å laste ned fra nettet. Ofte henter jeg direkte under visning. Jeg synes at det er bedre å sitte med den på sofa og lese/gå gjennom. Det kommer garantert en del folk til visning. Du gjør feil. Man skal stille forberedt på visning. Det er alltid best å lese på forhånd, eventuelt legge merke til ting som kanskje ikke er greit eller er uklart i salgsoppgaven, så kan du spørre megler om akkurat det på visning. Jeg laster alltid ned salgsoppgaven før visning og stiller forberedt med spørsmål. TS, det er ikke alle som laster ned på forhånd, så jeg ville også tatt i betraktning antall visninger av annonsen. Siste bolig vi solgte hadde ca 30 nedlastinger og ca 70 på visning totalt. Så tydeligvis ikke alle gjør det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå