Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #1 Del Skrevet 13. desember 2004 Min kjære skal få til jul. "Alle" anbefaler Philips Cool Skin, den nye. Er dere enig i at den er best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 14. desember 2004 #2 Del Skrevet 14. desember 2004 Kommer litt ann på hva han har fra før. Har han braun sin og går over til philips vil han i begynnelsen kanskje få noe utslett fordi de to maskinene kutter skjegget på to forskjellige måter. Det vil i så fall gå over etter noen uker. Litt tålmodighet så. Cool skin er bra maskiner, men jeg ville valgt en Quadra action med mer innstillinger på skjærehodene, mer bevegelig. Det med den lotionen er litt smak og behag virker det som. Noen syns det er kjempebra, andre ikke... Sambo har braun activator og er superfornøyd, har også hatt braun syncro og fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NorthFace Skrevet 14. desember 2004 #3 Del Skrevet 14. desember 2004 TV2 hjelper deg kåret i alle fall Philips Cool Skin til vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #4 Del Skrevet 14. desember 2004 Samboern min har Philips Cool Skin nå, som er kjøpt for noen år siden, men noe er galt med den så jeg har kjøpt en ny til han nå i julegave...... Tror han er fornøyd med det merket og den modellen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #5 Del Skrevet 17. desember 2004 Nå har jeg kjøpt Philishave Cool Skin, den nyeste modellen. Satser på at han blir fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå