AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #1 Skrevet 10. mars 2017 Har ei jente på 3 år, og skal nå kjøpe uteklær til våren. Lurer på om jeg skal gå for heldress eller todelt...Hva gjør dere andre? Har ei eldre jente også, og husker at heldressen på et eller annet tidspunkt ble veldig lite brukt (altså hun begynte å bruke bukse/jakke i større grad), men husker ikke når... Anonymkode: 8569e...a85
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #2 Skrevet 10. mars 2017 Jeg syns hel dress er greiest opp til 5-6-års alderen. Sitter bedre på, og enklere for dem å ta på selv etter hvert enn bukse med seler og jakke. Gikk vel over til todelt siste året i barnehagen. Anonymkode: 1c1b0...100
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #3 Skrevet 10. mars 2017 Heldress. Min gutt som blir 8 synes enda det er greiest.. Fordel med 2 delt er at du evt. slipper å vaske jakken like ofte. Min sønn liker best dress for det er enklest å ta på :-) Anonymkode: 980f3...12a
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #4 Skrevet 10. mars 2017 På våren synes jeg todelt er greit. Min 4 åring har brukt todelt i et år. Vintertemperaturer og snø, går det i heldress. Saken er at det er enklere for barna å dra av seg buksa enn en hel dress for å komme seg på do. Anonymkode: 9bc78...77e
mammamy Skrevet 10. mars 2017 #5 Skrevet 10. mars 2017 Vi har begge deler, greit å kunne ta av jakken på varmere dager, men heldress er best 😊
Gjest Skya Skrevet 10. mars 2017 #6 Skrevet 10. mars 2017 Vi har begge deler, men synes nok at dressen blir mest brukt. Om hun har sluttet med bleier er kanskje todelt enklere når hun skal på do?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #7 Skrevet 10. mars 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ei jente på 3 år, og skal nå kjøpe uteklær til våren. Lurer på om jeg skal gå for heldress eller todelt...Hva gjør dere andre? Har ei eldre jente også, og husker at heldressen på et eller annet tidspunkt ble veldig lite brukt (altså hun begynte å bruke bukse/jakke i større grad), men husker ikke når... Anonymkode: 8569e...a85 Heldress. Ellers blir det lett glipe på ryggen. Lettere å ta av og på heldress enn todelt med seler og knapper osv. Fordelen er når de skal på wc og det haster. Da akn todelt være raskere og enklere. Anonymkode: ebbd0...310
Ulrikke Skrevet 10. mars 2017 #8 Skrevet 10. mars 2017 Enten hel dress eller todelt med bukse UTEN seler... Å først måtte ta av jakka når de står der og egentlig burde vært på do for en halvtime siden er håpløst Jentungen min brukte hel dress om vinteren fram til 2.klasse, men todelte vårklær fra siste året i bhg tror jeg. Da hun var tre, hadde hun dress. 1
Sushi Skrevet 10. mars 2017 #9 Skrevet 10. mars 2017 Jeg synes todelt er greiest fra 3-4-årsalderen. Særlig på skitur er det praktisk å kunne ta av jakka når man blir varm.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #10 Skrevet 10. mars 2017 Her kjøpte jeg todelt da ungen begynte i første klasse, men gikk ikke lang tid før h*n ville ha heldress. Nå er vi snart ferdig med andre klasse og her er fremdeles heldresser tingen (det gjelder også de andre på klassetrinnet). Men vi har todelt i bakhånd da. Anonymkode: 128b2...9ef
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #11 Skrevet 10. mars 2017 Tror vi går for heldress...hun har bra kontroll på dogåing (ikke vært noe problem med heldress i vinter iallefall), så tror ikke det blir noe problem. Anonymkode: 8569e...a85
Gjest Magnifiq Skrevet 11. mars 2017 #12 Skrevet 11. mars 2017 Heldress frem til de begynner på skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå