Gjest Føniks Skrevet 13. desember 2004 #1 Skrevet 13. desember 2004 Mi kjære kone har ein spesiell reaksjon på orgasme: Ho blir tett i nasen, og det skjer kvar gong. Det er ei medisinsk forklåring på dette: Når du blir sterkt opphissa, så blir visse delar oppsvulma. Det gjeld særleg kjønsleppene. Og sidan kjønsleppene er slimhinner og inni nasen er det slimhinner, så kan opphovning/oppsvulming også skje der, og det tettar seg til. Dette kan faktisk også vera ei forklåring på den tråden som handlar om nysing når ein blir kåt! Tett i nasen under orgasme trur eg likevel ikkje er så veldig utbreidd, for ingen av elskerinnene mine blir det. Korleis er det med deg? Kjenner du noko liknande?
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2004 #2 Skrevet 14. desember 2004 Da jeg var seksuellt aktiv ble jeg hostete når det gikk for meg og sår i halsen.. øre, nese hals... jeje det går vel ut på det samme og venninna mi sier hun nyser
Nick Etmitt Skrevet 14. desember 2004 #3 Skrevet 14. desember 2004 Plutselig skjønte jeg hvorfor jeg nyser så ofte. Takk for opplysninen. Jeg som trodde jeg måtte fjerne polyppene i nesegangen... :-)
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2004 #4 Skrevet 14. desember 2004 Hehe...jeg blir litt snørrete av og til når jeg får orgasme. Sexy Men hvis jeg er forkjølet/tett i nesa hjelper det å komme.. Sa noen tmi...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå