AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #1 Del Skrevet 10. mars 2017 Ok, det klikker for meg. Jeg har restarta telefonen min, og lasta ned alle appene på nytt. Problemet er at når jeg skal logge meg inn på snapchat, så skriver jeg inn brukernavnet mitt og prøver hundrevis av passord, men det nytter ikke å logge inn. Ok greit nok tenker jeg. Jeg trykker på "glemt passord" og da må jeg enten få passord gjennom mailadresse eller telefon, men det viser seg jo for f*** at verken telefon eller mail er registrert på snapchat. Så hva gjør jeg?? Kjære vene, det klikker for meg snart. Det er ikke så mange år siden jeg registrerte meg, og prøver alle mulige passord, men fungerer ikke. Vil jo ikke oprette en ny heller. Anonymkode: 2e13b...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #2 Del Skrevet 10. mars 2017 At det skal være så forbanna vanskelig liksom.... Anonymkode: 2e13b...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #3 Del Skrevet 10. mars 2017 Står det om liv? Anonymkode: 6cc29...22f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #4 Del Skrevet 10. mars 2017 Nei det gjør ikke det, men jeg kan ikke fatte at det skal være så vanskelig å bare logge inn. Hvis ikke du har noe bedre å si, så trenger du jo ikke kommentere heller Anonymkode: 2e13b...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #5 Del Skrevet 10. mars 2017 Eneste forslaget jeg har er å skrive ned passordene etterhvert som du prøver de. Er nok lite annet du kan gjøre enn å fortsette å prøve når du ikke har mail eller telefonnummer registrert. Og dobbeltsjekk med andre at du har riktig brukernavn. Anonymkode: 45ded...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #6 Del Skrevet 10. mars 2017 Ja, jeg gjorde det også. Og endelig fant jeg det ut. Det er jo bare helt utrolig!!! Jeg vet jeg høres desperat ut, men det hadde jo vært så kjipt å lage en helt ny konto og miste mange "snapchat-venner", om du skjønner. Men nå kom jeg meg inn da, og kan da si at ; JEG HAR BYTTET TIL ET ENKLERE PASSORD. Takk for hjelp! Anonymkode: 2e13b...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå