AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #1 Skrevet 10. mars 2017 Kan det være telefonsvindel? Ser at +44 er fra England, og jeg kjenner ingen i England som kan tenkes å ringe meg. Tok ikke telefonen fordi jeg hadde ikke stått opp. Er det noen måte å finne ut hvem som eier nummeret? Anonymkode: ba352...b88
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #2 Skrevet 10. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan det være telefonsvindel? Ser at +44 er fra England, og jeg kjenner ingen i England som kan tenkes å ringe meg. Tok ikke telefonen fordi jeg hadde ikke stått opp. Er det noen måte å finne ut hvem som eier nummeret? Anonymkode: ba352...b88 Du kan prøve hos opplysningen. Ikke finn på å ringe til dette nummeret, grunnet at hvis det er svindel, sitter du i fella dersom du ringer nummeret. Anonymkode: 33a24...e4a 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #3 Skrevet 10. mars 2017 Hallo! Selvsagt er det svindel. Må du virkelig spørre om det? Jeg blir alvorlig bekymret når folk ikke skjønner det. Da er det ikke rart at svindleren fortsetter, for de har fortsatt en stor mengde uvitende og naive nordmenn å ta av. Anonymkode: fe977...c8d 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #4 Skrevet 10. mars 2017 Det er dronningen sin mobil. Hun vil invitere deg til "high tea"! Da burde du ringe tilbake med engang! Anonymkode: 938a8...dec 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #5 Skrevet 10. mars 2017 Jeg, og flere familiemedlemmer, har de siste ukene opplevd tlf fra Storbritannia. Ett nummer fant jeg ut at flere i andre land og opplevd tlf fra. Som alle andre suspekte numre som ringer; ikke svar. Anonymkode: c3331...3f9 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #6 Skrevet 10. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg, og flere familiemedlemmer, har de siste ukene opplevd tlf fra Storbritannia. Ett nummer fant jeg ut at flere i andre land og opplevd tlf fra. Som alle andre suspekte numre som ringer; ikke svar. Anonymkode: c3331...3f9 Det er vel kun dersom man ringer tilbake til svindleres telefonummer, at man blir trekt for penger? Eller? Anonymkode: 33a24...e4a
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #7 Skrevet 10. mars 2017 Hadde selvsagt ikke tenkt å ringe, og skjønner at det er svindel når jeg får tenkt meg litt om. Men kjenner jo folk i England selv om de er usannsynlig at de ringer meg. TS Og har aldri gått på telefonsvindel noen gang, så kommentarer om at jeg er naiv og dum er unødvendig. Anonymkode: ba352...b88
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #8 Skrevet 10. mars 2017 Jeg har også blitt oppringt fra London et par ganger denne måneden. Første gangen tok jeg telefonen, pga at jeg nettopp hadde bestilt hotellrom i London, og tenkte at det kanskje var noe knyttet til dette. Men der var det en fyr som spurte med gebrokken aksent om jeg hadde en mann, og om ham var hjemme, og om han kunne få snakke med ham. Jeg sa nei, og la på. Skjønner ikke hva de var ute etter. Blokkerte nummeret. Ble oppringt en gang til av et annet London-nummer, blokkerte det også. Anonymkode: d770b...659
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #9 Skrevet 10. mars 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel kun dersom man ringer tilbake til svindleres telefonummer, at man blir trekt for penger? Eller? Noen av dem prøver å få deg til å gi spesifikke svar som de kan bruke til å bestille ting i ditt navn eller forfalske et opptak selv slik at det høres ut som du har bestilt noe. Anonymkode: 16925...3a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå