Gå til innhold

Noe av det ekleste jeg har lest.

Cogglesnatch Cuttl

Anbefalte innlegg

Flere av dere har kanskje fått med dere disse guttene som lager "russelåter".
Denne sangen de har sitert her, som de måtte ta vekk i fra spotify og youtube har den verste teksten jeg har sett på lenge.

Når noen ikke veier mer enn 40 kilo så er det snakk om jenter som er 12-13 år altså.
Hva er det som får myndige gutter til å synke så lavt?

De holdt på sånn i fjor også som dere ser her - hvor er moralen oppi det der egentlig og hvem ønsker de å nå frem til?
Selv om det står at det er kødd så vet jeg om mye annet som er mye morsommere enn det der.
Det må være utrolig flaut å være dem om noen år (eller når dem er edru igjen).

Endret av Cogglesnatch Cuttl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 timer siden, Cogglesnatch Cuttl skrev:

Flere av dere har kanskje fått med dere disse guttene som lager "russelåter".
Denne sangen de har sitert her, som de måtte ta vekk i fra spotify og youtube har den verste teksten jeg har sett på lenge.

Når noen ikke veier mer enn 40 kilo så er det snakk om jenter som er 12-13 år altså.
Hva er det som får myndige gutter til å synke så lavt?

De holdt på sånn i fjor også som dere ser her - hvor er moralen oppi det der egentlig og hvem ønsker de å nå frem til?
Selv om det står at det er kødd så vet jeg om mye annet som er mye morsommere enn det der.
Det må være utrolig flaut å være dem om noen år (eller når dem er edru igjen).

MM, blir flaut og våkne opp edru:fnise:

Anonymkode: 71ad5...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes du det er morsomt at de forherliger pedofili?

Anonymkode: 4a12a...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mhm... :forvirret: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem bryr seg. Det er bare en sang

Det finnes viktigere ting her i verden

Anonymkode: 462a8...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrGreen

Hadde jeg vert en av de småguttene så hadde jeg vert sykt flau. De oppfører seg som gutter som sliter med å få seg kjæreste og må lage kvalme for å få oppmerksomhet. Flere av russen liker jo ikke sangen selv en gang, men en kan også se godt at russen blir verre for hvert år. Alltid mange drittunger som skal lage kvalme og tror de blir tøffe av det. Småunger som ikke har fått god nok oppdragelse. Dessverre øker de hvor hvert år. Når mitt årskull var russ (har ikke vert russ selv men var ofte med de og festet, pluss daværende kjæreste var russ). Så hørte vi sjelden noe tull. Det verste var vel at russeknutene kunne gå litt for langt. Nå skjer det jo bare voldtekter, går etter småjenter, angriper uskyldige, lager kvalme overalt. Hva har gått galt med dagens tenåringer? Å sånn som de her guttungene som har laget en så hjernedød sang. Det er jo ikke litt humor i det en gang. Så der bommet de godt. Er de så oppmerksomhetssyke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, MrGreen skrev:

Hadde jeg vert en av de småguttene så hadde jeg vert sykt flau. De oppfører seg som gutter som sliter med å få seg kjæreste og må lage kvalme for å få oppmerksomhet. Flere av russen liker jo ikke sangen selv en gang, men en kan også se godt at russen blir verre for hvert år. Alltid mange drittunger som skal lage kvalme og tror de blir tøffe av det. Småunger som ikke har fått god nok oppdragelse. Dessverre øker de hvor hvert år. Når mitt årskull var russ (har ikke vert russ selv men var ofte med de og festet, pluss daværende kjæreste var russ). Så hørte vi sjelden noe tull. Det verste var vel at russeknutene kunne gå litt for langt. Nå skjer det jo bare voldtekter, går etter småjenter, angriper uskyldige, lager kvalme overalt. Hva har gått galt med dagens tenåringer? Å sånn som de her guttungene som har laget en så hjernedød sang. Det er jo ikke litt humor i det en gang. Så der bommet de godt. Er de så oppmerksomhetssyke? 

Han ene somblir intervjuet i lenken jeg la ved sier jo at dette ikke representerer russen, og han har rett.

Jeg syntes de er arrogante, invaderende, og stolte av ting som overhode ikke er noe å være stolte av (sangteksten f.eks og spilloppene deres). Disse fjortisene har allerede foreldre og venner som kan veilede dem i riktig retning (noen brukte det som argument), så de bidrar bare til mer av dette. Alle måtte skjønne at dette var en spøk sto det. Hvorfor det? Det er ikke èn ting som er morsomt med det en gang. Jo, kanskje pannebåndet var litt morsomt.

Det kan kanskje virke snerpete og strengt, men det er virkelig ikke noe gøy med det der altså. Barnslig er det også, og de er myndige og må selv ta konsekvensene av det der. :forvirret: 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...