Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De er faktisk ikke det, det er bare du som tiltrekker deg drittsekker.

Anonymkode: 62676...31e

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i at alle ikke er det. Det er kjempe mange hyggelige gutter og menn. Det er noen få drittsekker der ute, men de er av fåtallet. :tommelsmil: 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Jeg er enig i at alle ikke er det. Det er kjempe mange hyggelige gutter og menn. Det er noen få drittsekker der ute, men de er av fåtallet. :tommelsmil: 

Nei, de er mange. Akkurat slik det er mange hyggelige menn også.

Anonymkode: 811a3...2b1

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo synd at du har truffet mange drittsekker. Vei det positive opp i mot det negative da vel... Fokuser heller på hyggelige folk uavhengig av kjønn.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er ditt trådnavn og HI forskjellige? Er du uenig med deg selv?

Anonymkode: 7e2a7...17b

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er like mange kvinner som er drittsekker som menn. Men for all del la oss late som at det ikke er tilfelle.

AnonymBruker
Skrevet

" Hvorfor er alle menn drittsekker? "
"De er faktisk ikke det, det er bare du som tiltrekker deg drittsekker. "

Snakker du til deg selv?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å skjønne denne tråden.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det ikke det. Jeg visste knapt om noen drittsekkmenn før jeg kom inn hit og fikk høre om de såkalte mennene som damer her inne finner seg. Hvor finner dere de dårlige mennene?

Anonymkode: c8859...ffd

AnonymBruker
Skrevet

De damene som opplever menn som er drittsekk har en tydelig tedens til å tiltrekke seg drittsekker også. De liker noe ved menn som ikke er den smarteste kniven i skuffa iforhold til å ta vare på seg selv og andre.

Jeg har ikke slike mennesker inni livet mitt fordi jeg vet hva jeg vil ha. Jeg ønsker kjærlighet og mennesker som støtter meg. Derfor har jeg ikke problemer med drittsekker, hverken menn eller kvinner.

Anonymkode: edadf...bdf

• Liker 5
Skrevet

Jeg er gift med en flott, anstendig, kjekk mann jeg har 2 barn med. Det trenger absolutt ikke å være slik. Jeg tror det viktigste er å ikke dra alle under en kam! Hvor finner du disse gutta, byen?Tinder? Se på hvilke type miljøer du er i. Er selvsagt mange drittsekker der ute, er ikke uenig i det. Men prøv et miljøskifte!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste menn er dritsekker fordi de er menn. Det er slik menn som regel er, intet å samle på med andre ord.

Anonymkode: c7361...5ba

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor= testosteron. 

Anonymkode: 4d955...6b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Elsker at folk generaliserer her på kvinneguiden. Klassisk kvinneguiden, bare klasisk!

Anonymkode: d29b1...c75

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker at folk generaliserer her på kvinneguiden. Klassisk kvinneguiden, bare klasisk!

Kunne ikke vært mer enig, av og til er klientellet på KG helt jævlig, jeg vil ikke si alle da det er mange normale folk her, men det er også mange virkelig tullinger her.

Anonymkode: 961a3...180

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg kan si jeg elsker det akkurat, men både du og flertallet i tråden misforstår den jo totalt og tror den er generaliserende.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg kan si jeg elsker det akkurat, men både du og flertallet i tråden misforstår den jo totalt og tror den er generaliserende.

Jeg missforstår ikke tråden. Jeg ser hva du skrev under tittelen. Jeg skrev ut i fra tittelen som du brukte. Det er en tittel som jeg har sett litt for ofte her på kvinneguiden. Ikke minst type tråder: Oii, han ville bare ha sex med meg. Føler meg misbrukt og skitten. For en drittsekk av en mann! Typisk for en god del damer på kvinneguiden. Når det kommer til at jeg skriver at jeg elsker det, var det ironisk ment.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg missforstår ikke tråden. Jeg ser hva du skrev under tittelen. Jeg skrev ut i fra tittelen som du brukte. Det er en tittel som jeg har sett litt for ofte her på kvinneguiden. Ikke minst type tråder: Oii, han ville bare ha sex med meg. Føler meg misbrukt og skitten. For en drittsekk av en mann! Typisk for en god del damer på kvinneguiden. Når det kommer til at jeg skriver at jeg elsker det, var det ironisk ment.

Ehm...nei. Trådstarter benyttet generalisering for å dra folk inn i tråden og gi de en lekse. De den var ment for, tok den ikke. Jeg forstod din ironi, men du forstod ikke trådstarter sin.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehm...nei. Trådstarter benyttet generalisering for å dra folk inn i tråden og gi de en lekse. De den var ment for, tok den ikke. Jeg forstod din ironi, men du forstod ikke trådstarter sin.

Feil... Hvis poenget mitt hadde vært å kommentere det TS hadde skrevet i innlegget til tråden hadde jeg gjort det. Uansett poenget mitt var uavhengig av hva som ble skrevet i hovedinnlegget å kommentere noe som ofte dukker opp i tråder på kvinneguiden, altså generalisering.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Feil... Hvis poenget mitt hadde vært å kommentere det TS hadde skrevet i innlegget til tråden hadde jeg gjort det. Uansett poenget mitt var uavhengig av hva som ble skrevet i hovedinnlegget å kommentere noe som ofte dukker opp i tråder på kvinneguiden, altså generalisering.

Ro ro til fiskeskjær ;) Du er ikke den første som har misforstått her inne, slapp av. Og nei, det hjelper ikke med mer forklaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...