AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #1 Skrevet 10. mars 2017 Når jeg ser feite og småfeite kvinner oppi årene, synes jeg de har forfalt mye mer enn de som har holdt seg slanke eller normalvektige. har de helt runde ansikter, og hovne legger, og litt hengekinn, kan jeg ikke la være å tenke at "der gikk det visst ei purke" kan ikke noe for det. Anonymkode: bb566...2e8
Gjest antbug Skrevet 10. mars 2017 #3 Skrevet 10. mars 2017 Jeg har aldri noensinne tenkt "der gikk det visst en purke" om noen. Det høres litt spesielt ut, synes jeg.
Honey Dew Skrevet 10. mars 2017 #4 Skrevet 10. mars 2017 Da får vi håpe at ikke du ender opp på samme måten. Karma is a bitch 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #5 Skrevet 10. mars 2017 2 timer siden, Honey Dew skrev: Da får vi håpe at ikke du ender opp på samme måten. Karma is a bitch Tror ikke på Karma, så neppe. Dessuten ville jeg aldri latt det skje, for da hadde jeg ikke syntes livet var verdt å leve lenger for min del. Men ikke jeg får av og til noen syke tanker, også må jeg bare dele dem en plass, fordi det er for flaut å si sånne ting til de jeg kjenner. Anonymkode: bb566...2e8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #6 Skrevet 10. mars 2017 Men ikke misforstå, skulle det stå. Skriver på mobil. Huff. Anonymkode: bb566...2e8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #7 Skrevet 10. mars 2017 Nei kan ikke si det. Å dømme andre mennesker på den måten gidder jeg virkelig ikke Klart du kan noe for det. Du har all mulighet til å endre tankemønsteret ditt. Anonymkode: cdd8f...5ad 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #8 Skrevet 10. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei kan ikke si det. Å dømme andre mennesker på den måten gidder jeg virkelig ikke Klart du kan noe for det. Du har all mulighet til å endre tankemønsteret ditt. Anonymkode: cdd8f...5ad Hehe. Jeg liker egentlig ikke å tenke sånn om forbipasserende. Det er for flaut til å snakke om med kjente. Dette er bare en av mange syke tanker jeg får innimellom. Nå ser jeg egentlig at denne tråden ikke passer der jeg har lagt den også. Anonymkode: bb566...2e8
Minlillesky Skrevet 10. mars 2017 #9 Skrevet 10. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg ser feite og småfeite kvinner oppi årene, synes jeg de har forfalt mye mer enn de som har holdt seg slanke eller normalvektige. har de helt runde ansikter, og hovne legger, og litt hengekinn, kan jeg ikke la være å tenke at "der gikk det visst ei purke" kan ikke noe for det. Anonymkode: bb566...2e8 Den som er purke er den som oppfører seg som deg.. Det du gir andre, det får du. Selv tanker. Det er ikke greit å holde på sånn synes jeg. Normal folkeskikk og ha respekt for at alle mennesker er ulike.. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #10 Skrevet 10. mars 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Jeg liker egentlig ikke å tenke sånn om forbipasserende. Det er for flaut til å snakke om med kjente. Dette er bare en av mange syke tanker jeg får innimellom. Nå ser jeg egentlig at denne tråden ikke passer der jeg har lagt den også. Anonymkode: bb566...2e8 Ser den Prøv å være litt obs på det og vær kan denne tanken kommer så bare forteller du deg selv at du skal slutte. Det er mulig å endre slike tanker. Anonymkode: cdd8f...5ad
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #11 Skrevet 10. mars 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke på Karma, så neppe. Dessuten ville jeg aldri latt det skje, for da hadde jeg ikke syntes livet var verdt å leve lenger for min del. Men ikke jeg får av og til noen syke tanker, også må jeg bare dele dem en plass, fordi det er for flaut å si sånne ting til de jeg kjenner. Anonymkode: bb566...2e8 Det er det mange som har tenkt. Mange som ble runde i kantene som var slanke hele sitt liv før de ble rammet av sykdom, og da blir det raskt verre å holde seg slank. Men viljen til å leve er forbausende mye sterkere i virkeligheten enn i tankene om ting og tang. Anonymkode: 5ab37...e15
Mynona Skrevet 10. mars 2017 #12 Skrevet 10. mars 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Mynona, mod.
fuglekvitter__ Skrevet 10. mars 2017 #13 Skrevet 10. mars 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg ser feite og småfeite kvinner oppi årene, synes jeg de har forfalt mye mer enn de som har holdt seg slanke eller normalvektige. har de helt runde ansikter, og hovne legger, og litt hengekinn, kan jeg ikke la være å tenke at "der gikk det visst ei purke" kan ikke noe for det. Anonymkode: bb566...2e8 Nei fy fytti katta du er slem og bitter ass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå