Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes dere at det er mannens oppgave å skifte dekk på bilen? Jeg har en kjæreste (ikke samboer), som mener jeg bør gjøre dette selv. Han kan godt lære meg det, sier han, men han nekter å gjøre det for meg. Jeg har prøvd å lære det før, men jeg er liten og spedbygd og synes rett og slett det er altfor tungt! Han sier da at jeg trenger treningen. Jeg synes det er på sin plass at han som mann og kjæreste gjør dette for meg, helst av glede! Menn jeg ikke engang har et forhold til har hjulpet meg med dette hvert år, uten å nøle. Kun for å være snill. 

Hva mener dere? Jeg personlig forstår ikke hvorfor ikke kjæresten ønsker å hjelpe meg med dette! 

Anonymkode: c2fd5...64d

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skal være likestilling. U do the math.

Anonymkode: ff36b...5d9

• Liker 22
Skrevet

Regner med at du reiser hjem til han og lager mat, vasker klær og stryker hver dag? Det er jo kvinnens oppgave.

• Liker 26
Gjest Sugemerke
Skrevet

Nei, det synes jeg du skal klare selv. Jeg er enig med mannen din.

Skrevet

Herregud, dette er et tulleinnlegg fra en av de slitsomme gutta her inne, som igjen vil bevise hvis idiotiske kvinner er.

Hvis det ikke hadde vært det, så ville jeg sagt:

Din bil, ditt ansvar! Du trenger ikke gjøre det selv, men må betale noen for å gjøre det. Koster nien få hundringser på et hvilket som helst verksted eller dekkhotell.

• Liker 38
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det skal være likestilling. U do the math.

Jeg er veldig for likestilling, men nå er det en gang sånn at biologi spiller inn. Menn ER sterkere enn kvinner, sånn er det bare og sånn vil det alltid være. Synes man kan utnytte disse ulikhetene mellom kjønnene til det beste :) 

• Liker 4
Gjest antbug
Skrevet

Det er veldig greit å kunne i tilfelle du punkterer en gang du er alene, så slå til og la ham lære deg det. Jeg kan hvis jeg må, men jeg gidder ikke. Det koster jo bare noen hundrelapper å få verkstedet til å gjøre det :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er veldig rart at han ikke har LYST til å gjøre det for deg. En enkel måte å gleder kjæresten.

Anonymkode: 47929...4b3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Herregud, dette er et tulleinnlegg fra en av de slitsomme gutta her inne, som igjen vil bevise hvis idiotiske kvinner er.

Hvis det ikke hadde vært det, så ville jeg sagt:

Din bil, ditt ansvar! Du trenger ikke gjøre det selv, men må betale noen for å gjøre det. Koster nien få hundringser på et hvilket som helst verksted eller dekkhotell.

Nei dette er ikke et tulleinnlegg! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig for likestilling, men nå er det en gang sånn at biologi spiller inn. Menn ER sterkere enn kvinner, sånn er det bare og sånn vil det alltid være. Synes man kan utnytte disse ulikhetene mellom kjønnene til det beste :) 

Da burde du kanskje latt være å ta lappen og kjøre bil?

Anonymkode: 0d380...02c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er det med likestilling. Deal with it.

• Liker 3
Gjest EkteMannen
Skrevet

Det er ikke noe dekkhotell i nærheten når man står med en punktering på en øde riksvei.. Jeg synes det er viktig å kunne. Jeg har selv opplevd å instruere en venninne over telefon. Hun måtte gå 150-200 meter vekk fra bilen for å få dekning. Det tok sin tid for å si det sånn 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er veldig rart at han ikke har LYST til å gjøre det for deg. En enkel måte å gleder kjæresten.

Anonymkode: 47929...4b3

JA, det samme tenker jeg! Han er en sterk mann, og kan skifte dekk på null komma niks. Som sagt, menn jeg ikke engang har samme relasjon til, gjør dette for meg med glede. 

ts

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg mener det er på sin plass at du lærer dette selv.

Gjest canacas
Skrevet

Lenge til dekkskift fortsatt, du rekker å spare opp noen kroner som du kan betale et verksted for dekkskift. Jeg har dekkhotell som inkluderer dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Til og med jeg kan å skifte dekk. Du får lære deg det eller så får du betale noen til å gjøre det. Hilsen kvinne 25 👍🏼

Anonymkode: bf9cd...d9f

• Liker 9
Gjest Cocosa
Skrevet

Jeg er lita og svak, men gjør det selv. Men samboeren "dobbeltsjekker" at skruene sitter godt nok på til slutt, og at alt er Ok. Det bør du også klare. Alle bileiere bør lære seg det! :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja menn er sterkere enn kvinner på et generelt grunnlag. Men det er ikke snakk om mer enn 15-20% økt muskelmasse, og dekk er ikke så tunge at du ikke skal kunne skifte dem. La ham vise deg hvordan du gjør det, så får du bruke den kloke nøtta du er utstyrt med å finne ut hvordan du skal få det til på egenhånd. Trene armer til du oppnår NORMAL fysisk styrke f.eks. 

Anonymkode: 1e0ea...cfc

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, EkteMannen skrev:

Det er ikke noe dekkhotell i nærheten når man står med en punktering på en øde riksvei.. Jeg synes det er viktig å kunne. Jeg har selv opplevd å instruere en venninne over telefon. Hun måtte gå 150-200 meter vekk fra bilen for å få dekning. Det tok sin tid for å si det sånn 

Jeg vet hvordan man gjør dette. Som sagt har jeg fått lært det, men synes det er unødvendig at jeg må stå å slite selv mens han sitter å ser på TV. ØNSKER man ikke å hjelpe hverandre når man er kjærester?? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...