Gjest jenni18* Skrevet 13. desember 2004 #1 Skrevet 13. desember 2004 Jeg lnska meg singstar og en ny fornarina buksa. HÅÅÅÅÅÅÅÅÅper jeg får det ass dere da :D
Gjest Valhalla Skrevet 14. desember 2004 #6 Skrevet 14. desember 2004 Hulken-penal. Bwahahaha Vet ikke om jeg får noe i år, får se.
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2004 #7 Skrevet 14. desember 2004 har ønsket meg en sånn stor krølltang. Og så masse ting til leiligheten. Trenger sånn omtrent alt..
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #8 Skrevet 15. desember 2004 Badekar og samleplata til Britney
Linemor Skrevet 19. desember 2004 #9 Skrevet 19. desember 2004 jeg har ønsket meg håndkler jeg. og ting og tang til babyen. ønsker meg tørketrommel og nytt kjøleskp også, men det må vi nok kjøpe selv tenker jeg.
Sofia Skrevet 21. desember 2004 #10 Skrevet 21. desember 2004 Jeg har, som vanlig, ønska meg nytt hus og ny mann!!... i år har jeg i tillegg ønska meg et nytt kne, da mitt venstre er ny-operert og slett ikke vil bli bedre... Skjønner ikke at mamma klager på ønskene mine... Men sånn ellers, så har jeg ønska LIVE AID DVD'en, en ny stekepanne, CD'n til Gwen Stefani, nye "hengelamper" til stuevinduene og flere rødvinsglass i serien som jeg samler på.. Og så snille barn dah... også som vanlig! (Det mest irriterende svaret ever...)
LilleBille Skrevet 21. desember 2004 #11 Skrevet 21. desember 2004 Høytrykkspyler, boken "Ro uten årer".. litt mer til serviset jeg samler på og El Divo CD - i tillegg til den store lottogevinsten, hvit jul og fred på jord og sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå