Gå til innhold

Bil med stort bagasjerom?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei:)

Vi venter vår førstefødte til sommeren, og har i den anledning tenkt å bytte ut bilen vår. Jeg synes det er veldig vanskelig å vite hvilken type bil man skal velge, fordi jeg trenger stort bagasjerom. Det må være plass til både hundebur, og barnevogn. Finnes det biler som har plass til dette? Aller helst har jeg lyst på en type suv/offroad, men stasjonsvogn kan også fungere. Hvilken bil anbefaler du, og hvilke biler bør jeg styre unna?

Anonymkode: b7faf...886

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei:)

Vi venter vår førstefødte til sommeren, og har i den anledning tenkt å bytte ut bilen vår. Jeg synes det er veldig vanskelig å vite hvilken type bil man skal velge, fordi jeg trenger stort bagasjerom. Det må være plass til både hundebur, og barnevogn. Finnes det biler som har plass til dette? Aller helst har jeg lyst på en type suv/offroad, men stasjonsvogn kan også fungere. Hvilken bil anbefaler du, og hvilke biler bør jeg styre unna?

Anonymkode: b7faf...886

Vi har Volvo XC90. Den er suveren. Fantastisk kjørekomfort og god plass! Har tre barn, vogn, pulk og haugevis med baggasje med oss, og det går fint!

Anonymkode: 880a2...ae7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...