misspinky Skrevet 10. mars 2017 #1 Skrevet 10. mars 2017 Noen som har erfaring med forsikringene til rema 1000? Visste ikke at de hadde forsikringer engang. Før jeg googlet litt i forbindelse med at jeg muligens vil bytte forsikringsselskap. Var inne og sjekket og jeg vil komme en del billigere ut av det i mnd med forsikring fra dem. Men så er jeg litt skeptisk, ettersom de ikke har lang erfaring med forsikring. Og det virker som det er såpass nytt, at jeg ikke finner noen omtale eller erfaringer på nett. Føles trygt og godt med et vel etablert forsikringsselskap, men det er jo også penger å spare på å bytte. Hadde du tatt sjansen?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #2 Skrevet 10. mars 2017 Rema 1000 kjører ganske massiv radioreklame for sitt nye forsikringsselskap. Samme slagord i tillegg. "Det billigste er ofte det beste" eller noe. Jeg vil tippe det er et forholdsvis trygt valg i form av at de har penger til å betale ut om skaden først inntreffer. Men side de er ganske nye, er ikke prisene og vilkårene deres enda satt under lupen av forbrukermedia., som din DinSide osv. Så ta sjansen om du er flink til å lese den lille skriften, ellers ville jeg ventet til media har fått sett på prisene og vilkårene deres. Anonymkode: 09f9f...2ca
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #3 Skrevet 10. mars 2017 Les det med små skrift Anonymkode: 1b9a5...84b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå