Gå til innhold

Når er du tynn, slank, mellom, lubben og tykk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er høyden din og hva var vekten din når du så på deg selv som tynn, slank, mellom, lubben og tykk. Spør om dette på grunn av interessant å se hvor ulike syn vi har på de ordene. :-)

Så meg:

164 høy.

tynn: aldri vært

slank: 53-58 (når jeg var tenåring)

mellom: 58-64

lubben: 64-72

tykk: 72-95 (har greid å gå ned fra dette og ligger på 62 kilo i dag. :-) )

Anonymkode: 4e942...9d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 175 cm høy.

Tynn: Da jeg veide 57 kg. Tynnere har jeg ikke vært.

Slank: 59-62. Veier 60 nå.

Lubben: 68 kg. Tyngste jeg har vært. Jeg var ikke tykk eller overvektig eller noe slik, men følte meg lubben. 

Anonymkode: b1fb0...985

• Liker 2
Skrevet

Hm.. :ler:

164 cm høy. 

Tynn; 47-52 kg

Slank; 52-58 kg

Smålubben; 58-62 kg. 

Har ikke veid mer enn 62 uten å være ganske gravid, så regner ikke med høyere vekt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

168 høy.

tynn: 52 (tenåring)

slank: 58

mellom: 62

lubben: 68

tykk: 76

Anonymkode: e7933...f89

Skrevet

158 og veier 58 kilo. Folk sier jeg er en spire og tynn. Jeg kunne godt hatt av noen kilo til.

Skrevet

Hvordan jeg ser på meg selv har mye mer med alder og sinnstilstand enn reell vekt å gjøre. Jeg var sped fram til jeg kom i puberteten. Fra jeg var 12, fikk jeg det for meg at jeg var for tjukk, uansett. Jeg ble tjukk på ordentlig etterhvert, og min vekt da jeg var ungdom var ikke noe i nærheten av overvektig. Som ung voksen var jeg på den runde siden av det som var komfortabelt, men jeg prøvde å ikke tenke for mye på det. Som godt voksen, etter å ha gått ned 25 kilo, er jeg endelig fornøyd med egen vekt, rundt 56 kilo, og jeg er 161 cm høy; jeg dupper av og til ned på vekta jeg hadde som nettopp 12-åring... men jeg blir lett forvirret når jeg ser "slanke" pene mennesker, og jeg må minne meg selv på at deres høyde/vekt tilsier undervekt og dermed økt fare for uhelse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

165 cm

Tynn er alt under 50 kg. Har ikke veid så lite siden VGS 

Nå definerer jeg meg selv som slank med 55 kg. Har holdt meg på denne vekten i 15 år, aldri veid mer enn dette. Er overrasket over at folk her på min høyde går så mye opp og ned i vekt :klo:

Anonymkode: 59557...054

Gjest canacas
Skrevet

170 høy, den høyden har jeg hatt siden jeg var 12 år. Var 43 kg fra ca 14 år og frem til jeg var 20 år. Det er ikke sjans i helvete at kroppen min ville klart å være 43 kg i dag. Så å sammenligne tynn, slank, mellom, lubben og tjukk er faktisk umulig. Fordi kroppen forandrer seg hele livet. Jeg er styggtynn (i følge mine venner) når jeg er 55-58 kg. Så alt over det er fint. 

Har ikke veid meg siden jeg kastet badevekta for 5 år siden. Så lenge klærne passer og jeg føler meg bra, er jeg fornøyd. 

Gjest antbug
Skrevet

Jeg er 175. Jeg har vært såvidt under 60 kg et par ganger, men da så jeg så mager ut at folk trodde jeg var spiseforstyrret. Jeg har ikke badevekt, men jeg tipper at 65-70 er ganske passe. Tykk har jeg aldri vært, så jeg vet ikke når det bikker over til overvekt for meg. Jeg kan sikkert tåle en del ekstra kilo på grunn av høyden.

AnonymBruker
Skrevet

152.

Tynn har jeg ikke vært før puberteten. Slank 55-56 (laveste jeg har veid), lubben 57-64, tykk 65+

Anonymkode: 4b95b...37d

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er høyden din og hva var vekten din når du så på deg selv som tynn, slank, mellom, lubben og tykk. Spør om dette på grunn av interessant å se hvor ulike syn vi har på de ordene. :-)

Så meg:

164 høy.

Jeg er helt lik som deg. Har vært litt under 53 og da føler jeg meg for tynn. Matchvekt er 54-56, og der ligger jeg uten problemer, men jeg spiser sunt og trener.

AnonymBruker
Skrevet

157

Tynn: 44-46 kilo 

Slank:47-52 (har ligget på 47kg i de fleste år, med noen få perioder på 45/49)

Lubben: 53+ ikke trent /53+ kg helt greit når man er trent

Nå ligger jeg på 52kg har vert litt misfornøyd med det da jeg måtte kjøpe nye bukser 😂 men har trent 4-5 dager i uken å ligger fortsatt stille på det, men muskler veier mer enn fett så prøver å slå meg til ro med det. Bruker fortsatt XS i klær, utenom bukser som jeg bruker XS/S , noen small er for store, men de fleste passer.

Anonymkode: 3c08d...595

Skrevet

Høyde: 1,53

Tynn: 35-40 kilo.

Slank: 53 kilo.

Lubben: Aldri veid mer enn 53, men tror jeg blir lubben hvis jeg passerer 55 kilo.

Tykk: 60 kilo.

jeg bruker S i klær :)

Skrevet

Høyde: 173 cm 

Tynn: 55-60 kg

Slank: 60-64 kg

Lubben:68-75 kg

Tykk: 75 ->

Har vært alle målene, trivest best med en lav bmi, rundt 60-62 kg. Da er jeg lett og rask.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så meg:

164 høy.

172 cm høy

jeg var forferdelig tynn når jeg veide rundt 55 kg, syns jeg ser slank og fin ut når jeg veier ca 75-80 kg, lubben mellom 80-90 kg og tykk over det. 

Har veid 120 kg på mitt meste. Veier nå 95 kg og kunne tenkt meg å gått ned 10 kg

AnonymBruker
Skrevet

Høyde 173 , trener mye og har mye muskelmasse

Tynn: 66 kg , så mager ut og bein som stakk ut overalt , kunne telle ribbeina mine 

slank:68- 70 kg

mellom: 70-75 trivselsvekt midt i mellom 70 og 75 

lubben:75-80

tykk:96 tykkeste jeg har vært

Anonymkode: 43000...b37

AnonymBruker
Skrevet

176

tynn: < 60

slank: 60-70

mellom: 70-80

lubben: 80-90

tykk: >90

Anonymkode: 41f0c...eb0

AnonymBruker
Skrevet

37 år, 163 høy. Nå er jeg godt trent med mye muskler over hele kroppen, antydning til sixpack. Nå veier jeg 65 kg, ser ikke tykk ut. Har litt fett, og kan fint gå ned til under 60, men da ser jeg nok mager ut. 

Tidligere har jeg veid 60 kg og sett mer lubben ut enn jeg gjør nå. Grunnen til det er mye muskler. Moralen er da at man ikke kun kan se seg blind på antall kilo man veier, men hva de kiloene består av. 

Anonymkode: f8eb5...067

• Liker 1
Skrevet

Gale mennesker. :sukk:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, EvaLena skrev:

158 og veier 58 kilo. Folk sier jeg er en spire og tynn. Jeg kunne godt hatt av noen kilo til.

Jeg er 160 og 52 kilo. Lubben.. var feit med 58 kilo, veide det i høst 

Anonymkode: 3c75e...58b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...