hjortesvin Skrevet 10. mars 2017 #1 Skrevet 10. mars 2017 Kva er meininga med livet? Kva er det beste? Kva er det verste? Kva er din største drøm? Kva er ditt største mareritt? 😊
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #2 Skrevet 10. mars 2017 Det er ikke noen mening med livet Anonymkode: ad518...a94 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #4 Skrevet 10. mars 2017 Kva er det beste? Kjærlighet. Kva er det verste? Å være helt alene. Kva er din største drøm? En familie og et sted som føles som hjemme. Kva er ditt største mareritt? Å miste alle jeg er glad i og bli alene igjen. Anonymkode: d8952...c8e
hjortesvin Skrevet 10. mars 2017 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2017 Meininga med livet: Jesus. Beste: Guds kjærlighet. Verste: Satans hat. Største drøm: Evig glede. Største mareritt: Evig pine.
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 10. mars 2017 #7 Skrevet 10. mars 2017 Det er ingen mening med livet.
Carrot Skrevet 10. mars 2017 #8 Skrevet 10. mars 2017 9 timer siden, hjortesvin skrev: Kva er meininga med livet? Kva er det beste? Kva er det verste? Kva er din største drøm? Kva er ditt største mareritt? 😊 Meningen med livet er å ha mer fritid enn jobb, sove godt, spise godt, elske, gjøre ting som gir deg glede og skaper minner sammen med mennesker du er glad i og som er glad i deg.. Det beste med livet er å føle seg verdsatt. Det verste er motsatt, å ikke føle seg verdsatt.. Min største drøm som jeg til nå ikke har gjennomført må være å våge trosse høydeskrekken og stå ytterst på kanten på ett av fjellene her og se ned i fjordene under :D kjenne hjertet slå og nyte naturen, følelsen av seier... Mitt største mareritt er å stå på den kanten høydeskrekk er urimelig.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #9 Skrevet 10. mars 2017 Det er ingen mening med livet, men det at vi er villig til å kjempe for livet til siste blodsdråpe, det gir livet mening. Anonymkode: 4b937...732
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #10 Skrevet 10. mars 2017 Trenger det å være en mening med livet? Trenger du å få svar på hva som er meningen med livet? Tror du egentlig at noen andre vet bedre enn deg hva som er meningen med livet? Anonymkode: 11c30...482
hjortesvin Skrevet 10. mars 2017 Forfatter #11 Skrevet 10. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger det å være en mening med livet? Trenger du å få svar på hva som er meningen med livet? Tror du egentlig at noen andre vet bedre enn deg hva som er meningen med livet? Anonymkode: 11c30...482 Gud veit kva som er meiningen med livet 😊
Gjest hysj Skrevet 18. mars 2017 #12 Skrevet 18. mars 2017 Av og til så leker jeg at jeg ikke fantes, og så ser jeg for meg hvordan menneskene som har hatt meg i livet sitt frem til nå, ville hatt det uten meg. Livet ville sikkert vært annerledes, og de ville jo selvfølgelig ha klart seg bra, men ikke på samme måten som med meg i sin omgangskrets. Det gir en slags trøst å vite at jeg kanskje har betydd noe for noen når jeg tenker på denne måten. At uten meg så ville ikke min venninne blitt trøstet på samme måten da hun måtte gjennom en vond periode. At uten meg så ville ikke vennene mine opplevd min form for humor. At uten meg så ville mange ting ha blitt ugjort, og slike lignende ting. Selvfølgelig kan folk flest ha det ganske bra uten deg også, og særlig hvis du aldri har blitt født og ingen har møtt deg noengang, men jeg prøver å holde meg til de positive tankene for å finne "mitt" svar på hva som kanskje er meningen med livet. For da blir jo livet automatisk litt mer meningsfylt, ikkesant? Men ellers så vet jeg ikke hva som er meningen med livet.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #13 Skrevet 18. mars 2017 En stor orgasme; det er det som er meningen med livet. Anonymkode: 47b1e...c97
linsejesus Skrevet 18. mars 2017 #15 Skrevet 18. mars 2017 Hvis det er en mening med livet er det rart at nesten ingen finner ut hva det er.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #16 Skrevet 18. mars 2017 Siden jeg ikke kan vite om det faktisk finnes noen overordnet meningen med livet, så er det heller ikke noe jeg kan forholde meg til. Så for meg er det viktig å ha mest mulig glede i livet mitt. Og siden hverdager er det vi har mest av, så er hverdagsglede noe jeg synes er viktig. Anonymkode: 8f006...f2a
Gjest liljenellik Skrevet 21. april 2017 #17 Skrevet 21. april 2017 Hva er meningen med livet? Hva er meningen med å ta oppvasken? Meningen med å ta oppvasken er å ha rene skåler. Hva er meningen med å ha rene skåler? Da kan jeg spise av dem. Hva er meningen med å spise? Å bli mett? Blir jo alltid sulten igjen. Jeg har aldri forstått hvorfor man skal insistere på at livet skal "ha en mening". Vi er tilfeldig født, som alle andre dyr. Det er vår egen jobb å fylle livet med en eller annen form for mening.
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 21. april 2017 #18 Skrevet 21. april 2017 På 10.3.2017 den 1.52, AnonymBruker skrev: Kva er det beste? Kjærlighet. Kva er det verste? Å være helt alene. Kva er din største drøm? En familie og et sted som føles som hjemme. Kva er ditt største mareritt? Å miste alle jeg er glad i og bli alene igjen. Anonymkode: d8952...c8e For noe tøv
skogsvandreren Skrevet 26. april 2017 #19 Skrevet 26. april 2017 Meningen med livet er å leve det livet man selv vil, ikke et liv Gud mener man skal leve 1
Citpensacola Skrevet 26. april 2017 #20 Skrevet 26. april 2017 Ingenting. I praksis "Ha det så trivelig som mulig". 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå