AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #1 Del Skrevet 10. mars 2017 Jeg går på folkehøgskole, og er ferdig i mai. Jeg trives ikke i det hele tatt lenger, det er sykt mye drama hele tiden, og miljøet er ikke noe å skryte av heller. Jeg har mine venner, men likevel så blir jeg bare utrolig sliten og psykisk stresset av å gå der. Man kan alltids prate med nye folk, men er vanskelig å bli skikkelig god venn med noen nå, når det kun er to måneder igjen, og alle har sine grupper liksom.. noen tips til hva jeg kan gjøre?? :/ Anonymkode: b409e...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #2 Del Skrevet 10. mars 2017 Dersom det er en lærer der du kan snakke med, så ville jeg gjort det. Det kan også hjelpe å skrive ned ting, bare for å få det ut. Jeg har angst, så er ganske stresset i blant. Jeg bestilte meg derfor en "happiness planner" for en stund siden, og synes det hjelper veldig å skrive ned ting i den. Det er også lurt å prøve å få nok søvn, dersom du ikke får det. Anonymkode: 325c3...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 10. mars 2017 #3 Del Skrevet 10. mars 2017 Trist å høre at du ikke trives😞 Det skal liksom være det "gøyeste" året i ditt liv, så jeg håper det vil bli bedre. Er heldigvis ikke sååå lenge til mai. Snart er det påskeferie. Har du mulighet å reise hjem i helgene? Evt snakke med foreldrene dine om å bli sponset med tur hjem? Ellers råder jeg deg å snakke med en lærer og rett og slett bare være åpen og ærlig med vennene dine der, evt rommvenninnen din. Håper det ordner seg for deg, ts❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå