magolia Skrevet 13. desember 2004 #1 Skrevet 13. desember 2004 Har hatt en svært uregelmessig mensturasjon det siste året og det er nå to mnd siden sist. Den siste mnd har jeg en til to netter i uken svettet veldig om natten -har rett og slett vært dyvåt! Kan dette ha sammenheng?
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2004 #2 Skrevet 13. desember 2004 Kanskje du burde få sjekket hormonnivåene dine? For det der er i hvertfall symptomer som likner dem man kan få ved (for tidlig) overgangsalder.
magolia Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2004 Er det mulig å komme i tidlig overgangsalder i en alder av 29 år?!!??
Gjest Gjesta Skrevet 14. desember 2004 #4 Skrevet 14. desember 2004 Er det mulig å komme i tidlig overgangsalder i en alder av 29 år?!!?? Det er nok dessverre mulig, men forhåpentligvis er det noe mer harmløst som feiler deg.
-Fisken- Skrevet 14. desember 2004 #5 Skrevet 14. desember 2004 Er du veldig tynn, har mye å tenke på eller stressa? Det kan påvirke menstrasjon, og også gjøre at du kaldsvetter.
magolia Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2004 Grunnen til at mensturasjonen ble uregelmessig var vel i utgangspunktet at jeg gikk veldig fort ned i vekt en periode og trene veldig mye... Har fått meg legetime tordag...
magolia Skrevet 18. desember 2004 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2004 Var til legen i går og legen mente at jeg ikke burde bekymre meg for tidlig overgangsalder iallefall. Tok en del blodprøver og har ny time rett over nyttår. Så vi får se.....
-Fisken- Skrevet 19. desember 2004 #8 Skrevet 19. desember 2004 Uff da. Håper det ordner seg med vekten og treningen. Viktig å finne en balanse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå