Tusseline Skrevet 29. juli 2002 #1 Del Skrevet 29. juli 2002 Noen som har sett "Men in Black 2"? Verdt ett kino- besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 29. juli 2002 #2 Del Skrevet 29. juli 2002 Så den for noen dager siden. Er ikke imponert, for å si det sånn. Den er vel som alle oppfølgere, - passe flau kopi av eneren. Men den var jo morsom for det da. Jeg hadde veldig lyst til å se den. Så den. Ble passe skuffet. Men glad for at jeg gikk på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piano Man Skrevet 29. juli 2002 #3 Del Skrevet 29. juli 2002 Har nettopp sett den. Var forberedt på at den ikke var så bra så jeg ble hellr ikke direkte skuffet. Nummer 1 er mye bedre, men MIIB er grei underholdning. Det er jo Sci-Fi da!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineA Skrevet 30. juli 2002 #4 Del Skrevet 30. juli 2002 Den første er, som nevnt tidligere her, bedre - men filmen er helt grei å slå ihjel 1 1/2 time med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå