Gå til innhold

UV-apparat - erfaringar?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ein del plaga med psoriasis, og har funne at sol er den beste løysinga - går difor ein del i solarium når det er sterke utbrot, og ellers av og til for å halde utbrota nede.

No likar eg ikkje å gå i solarium av fleire årsaker - er særleg kritisk til følgjene det kan ha for huden min. Vart difor tipsa om desse små handhaldne UV-apparata. Fristar veldig, men det kostar jo ein del. Men er det nokon som har prøvd desse, og kan anbefale/fråråde/tipse e.l.?

Takksam for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke helt svar på det du spurte om, men har du vurdert lysbehandling på hudavdelingen på sykehus. Jeg vet flere som har fått bukt med eksem og fått mildnet psoriasis ved hjelp av slik behandling. Spør fastlegen din om mulighetene. :)

Skrevet
Kanskje ikke helt svar på det du spurte om' date=' men har du vurdert lysbehandling på hudavdelingen på sykehus. Jeg vet flere som har fått bukt med eksem og fått mildnet psoriasis ved hjelp av slik behandling. Spør fastlegen din om mulighetene. :)[/quote']

Kjenner ei som har omtrent like store psoriasisutbrot som meg, og ho fekk beskjed om at ho hadde aaaltfor lite til å bli vurdert... Er kanskje skilnad frå kommune til kommune og sånt, kor stor kapasitet dei har etc. (Har dessutan ein møkka-fastlege, som nok ville ha synst eg var ein sytekopp... :-?)

Men takk for tipset likevel! :)

(Ville uansett gjerne hatt UV-apparat i staden - ikkje noko stas å vere avhengig av legerekv., måtte kome seg til sjukehuset til faste tider etc. etc., særleg ikkje viss det pågår over lang tid...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...