Gå til innhold

Forstår meg ikke på venninnen min. Er hun keen på kjæresten min eller hva?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke helt hva hun prøver på. Vi har vært sammen i et halvt år og nettopp blitt samboer. Hun har alltid hatt en veldig flørtende tone med han. Ser hun har et godt øye til han. Når vi er sammen,  så tar hun ofte over samtalen. At hun skal prate med han og overkjører meg helt. Jeg vil ikke fremstå som en sjalu bitch, men tok det opp med henne. Hun mente jeg overdriver og måtte ikke bry meg. 

Jeg er opprinnelig fra Kr.sand og dro hjem til foreldrene mine i dag. Han la ut på FB at han skal male hus i morgen. Da hadde hun sendt melding med en gang om hun kunne være med og de kunne ta en øl og. Lurer på hvordan hun hadde reagert hvis jeg spurte typen hennes  (ja, hun har faktisk type. Han er en tøffel og lar hun gjøre som hun vil) om det samme. Hun hadde nok blitt sur. Han sa han klarte seg, men da spurte hun om hva han skulle til helgen! Han har ikke svart henne.

Merker at jeg ikke liker dette. Hadde de to vært venner før vi ble sammen, så hadde jeg ikke reagert noe særlig, men skjønner ikke helt hva hun vil? Skjønner ikke hvorfor hun vil henge med typen min når hun selv har type. Kanskje jeg skal sende han en melding om vi skal henge sammen og se hvordan hun hadde reagert. 

Overdriver jeg? 

Anonymkode: 7270a...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Høres ut som hun er interessert ja.. Jeg ville hatt en samtale med henne om det. Hadde nok vært sur om jeg vært i dine sko. Men nå er jeg av den sjalu typen da..

Anonymkode: 1d072...58d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en prat med henne når du kommer tilbake. Jeg synes ikke dette er greit jeg. Hvorfor i alle dager vil hun hjelpe han med å male hus? Høres rart ut. Synes virkelig kjæresten hennes det er greit hun flørter med andre menn og spør om hva de skal til helga? 

Endret av LeilaS
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke av den sjalu typen, men dette høres rart og slitsomt ut. Er ikke samboeren din drittlei av at hun klenger seg på ham enten du er der eller ikke?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette hørtes veldig spesielt ut, ja. I det minste er det fint at du og samboeren din har en fin og åpen kommunikasjon om dette. Hva tenker han å svare henne? 

Anonymkode: e2416...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, LeilaS skrev:

Ta en prat med henne når du kommer tilbake. Jeg synes ikke dette er greit jeg. Hvorfor i alle dager vil hun hjelpe han med å male hus? Høres rart ut. Synes virkelig kjæresten hennes det er greit hun flørter med andre menn og spør om hva de skal til helga? 

Tydeligvis, siden han ikke har sagt noe på det. Men tror jeg må ta en ny prat med henne ja. 

11 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Jeg er ikke av den sjalu typen, men dette høres rart og slitsomt ut. Er ikke samboeren din drittlei av at hun klenger seg på ham enten du er der eller ikke?

Ham liker det ikke og synes det er ubehagelig. Men han har ikke svart på den siste meldingen. Han kommer ikke til å svare henne om hun sender en ny melding heller. Kanskje hun tar hintet da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tydeligvis, siden han ikke har sagt noe på det. Men tror jeg må ta en ny prat med henne ja. 

Ham liker det ikke og synes det er ubehagelig. Men han har ikke svart på den siste meldingen. Han kommer ikke til å svare henne om hun sender en ny melding heller. Kanskje hun tar hintet da

Jeg tviler på at hun tar et hint når hun ikke engang forsto det da du tok det opp med henne, så han bør vel egentlig fortelle henne at han synes det er ukomfortabelt. Jeg ville ha sagt ifra selv hvis en av kompisene til kjæresten min holdt på sånn. :vetikke: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke alle mennesker som klarer å ta et hint. Her må du (eller begge) være klar og gi beskjed at du ikke liker dette. At hun kan slutte med å sende melding til han. Konsentrer deg heller om din egen type hadde jeg sagt.

Anonymkode: 80d02...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa

Noen ganger treffer man folk som man synes er så fantastiske at man mister all vurderingsevne. Tunnelsyn, tar ikke hint, tenker ikke konsekvenser. Dette virker som et slik tilfelle. Jeg tenker at du kanskje ikke får gjort så mye med det ettersom det ikke funka da du prøvde, men typen din kan få en slutt på det ved å avvise henne kontant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok interessert i typen din.

Når hun vet at du ikke er hjemme, blir hun frivillig med å male og ut og ta øl etter på.. hmm..

hva sier typen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men jeg hadde blitt irritert hvis en venninne hadde sendt slike meldinger til min mann. Da hadde jeg ringt og spurt hva hun holdt på med. Jeg hadde forventet at han sendte henne en melding der han ber henne om å ikke sende flere meldinger. 

Ja, det kan virke som hun er keen på han. Noen eier ikke skam.

Anonymkode: dfee9...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Ja hun er nok keen på ham, ta å prat med henne om det, slutter hun ikke da, så er hun ingen venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun virker tydelig interessert i han. Nå som du er borte,  så vil hun hjelpe han med maling og ta øl med han. Hva faen? Jeg hadde tatt kontakt og sagt at dette er ikke ok! Hver klar i din tale, ikke la henne børste det bort med å si du overdriver osv.

Jeg er ikke av den sjalue typen, men dette er faktisk å gå over streken synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...