AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Har snakket med noen på Tinder i noen uker nå, så nå har vi blitt enige om at vi må møtes. Vi har avtalt sted, men jeg ser at det er opp til meg å avtale tid. Greia er at jeg egentlig er ledig hver kveld utenom en neste uke. I grunn er jeg ledig på dagtid også hver dag utenom en neste uke, men jeg kan ikke akkurat skrive at jeg er ledig hver dag og det passer når som helst, for da virker det som om at jeg er litt kjedelig eller generelt ikke gjør så mye, selv om jeg nesten alle andre uker av året er veldig opptatt av meg. Så hva skal jeg si? Skal jeg bare velge en dag og sånn ca tidspunkt? Kan jeg f.eks si "Passer det for deg på mandag mellom 16 og 20?" Uff, jeg er kjempenervøs.. Anonymkode: 7c1f2...0c4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Støtter deg på den. Jo mer konkret, desto bedre. Hvis det ikke passer for den andre part, kan du heller foreslå en annen dag og tidspunkt med mindre vedkommende foreslår noe selv. Anonymkode: 0568d...054 1
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 10. mars 2017 #3 Skrevet 10. mars 2017 Du velger den dagen du har mest lyst å treffes. Om det er mandag, så foreslår du det. "Uken min ser ganske åpen ut akkurat nå. Er du ledig mandag kl 16?" PS: Jeg foretrekker å treffes litt senere på kveld og foretrekker å treffes en plass hvor vi kan ta et glass vin eller en øl. Mer romantisk og avslappet enn en kopp kaffe på en kafé i rushtiden. I tillegg liker jeg å treffes på en offentlig plass i nærheten av en slik plass. Da får man ruslet sammen på veien. PPS: Dette er mine preferanser, så gjør det du liker. Tok det bare med som et forslag.
Gjest Overrasket Skrevet 10. mars 2017 #4 Skrevet 10. mars 2017 "Jeg setter vanligvis på rent sengetøy hver fredag ettermiddag. Har du planer for fredag kveld?"
Gjest Cartman Skrevet 10. mars 2017 #5 Skrevet 10. mars 2017 Herregud hvorfor spørre? Kan du ikke bare si noe slikt "Kunne vi tatt en kaffe på Egon klokka 18:00 på lørdag, så kan vi bli enda bedre kjent." Hvis tidspunktet ikke passer, så må daten komme med et tidspunkt som passer. Da svarer du "Jeg tror det skal gå bra, men må bare sjekke først." Du må være direkte og tåle direkte svar. Samtidig bør du signalisere at du har andre avtaler, så ikke denne daten eller fremtidige dater tror de kan endre tidspunkt hele tiden. En avtale er en avtale, et tidspunkt er et tidspunkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå