Gå til innhold

Reise med barn til muslimsk land som ugift

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venninne som reiser til Dubai på ferie med kjæresten og barnet deres. Jeg ba henne sjekke om det egentlig var så lurt å reise dit når de ikke er gift. Hun er i tillegg gravid med nummer 2. 

Hun mente at jeg var fordomsfull, mens jeg egentlig bare er bekymret. Hun følger en norsk blogger på insta som er der nå og hun er visst heller ikke gift. 

Hvem av oss har rett? 

Anonymkode: cc67d...8be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En venninne som reiser til Dubai på ferie med kjæresten og barnet deres. Jeg ba henne sjekke om det egentlig var så lurt å reise dit når de ikke er gift. Hun er i tillegg gravid med nummer 2. 

Hun mente at jeg var fordomsfull, mens jeg egentlig bare er bekymret. Hun følger en norsk blogger på insta som er der nå og hun er visst heller ikke gift. 

Hvem av oss har rett? 

du er fordomsfull.

Anonymkode: ce0bf...323

Skrevet (endret)

Vel, det sto en artikkel i avisene i går, om et samboerpar som ble arresterte i Abu Dabi nettopp (er som i Dubai). Kvinnen i forholdet var gravid, og pga hun følte smerter i magen mens hun var der nede (i Dubai), gikk hun til legen med plagene da hun var bekymret. Da legen fikk vite at de ikke var gift, men gravide, ble de arrestert og satt i fengsel....! Det er en forbrytelse å ha sex utenfor ekteskapet der nede, og det straffes med strenge straffer. Myndighetene pleier å se gjennom fingrene med det så sant det lar seg gjøre, at mange turister ikke er gifte, men når de får det trøkket opp i trynet så blir det arrestasjon og straff.

En kvinne som anmeldte voldtekt mens hun var i Dubai, ble arrestert og satt i fengsel lenge, fordi hun hadde hatt sex utenfor ekteskap...!

Det er ikke snakk om å være fordomsfull her. Det er et jævla drittland for kvinner å feriere i, for å si det rett ut, og jeg kan ikke fatte og begripe at NOEN kvinner kan ønske å legge igjen tusenvis av feriekroner i slike land som behandler kvinner på den måten og har et kvinnesyn som de har der.

Endret av Million
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Million skrev:

Vel, det sto en artikkel i avisene i går, om et samboerpar som ble arresterte i Abu Dabi nettopp (er som i Dubai). Kvinnen i forholdet var gravid, og pga hun følte smerter i magen mens hun var der nede (i Dubai), gikk hun til legen med plagene da hun var bekymret. Da legen fikk vite at de ikke var gift, men gravide, ble de arrestert og satt i fengsel....! Det er en forbrytelse å ha sex utenfor ekteskapet der nede, og det straffes med strenge straffer. Myndighetene pleier å se gjennom fingrene med det så sant det lar seg gjøre, at mange turister ikke er gifte, men når de får det trøkket opp i trynet så blir det arrestasjon og straff.

En kvinne som anmeldte voldtekt mens hun var i Dubai, ble arrestert og satt i fengsel lenge, fordi hun hadde hatt sex utenfor ekteskap...!

Det er ikke snakk om å være fordomsfull her. Det er et jævla drittland for kvinner å feriere i, for å si det rett ut, og jeg kan ikke fatte og begripe at NOEN kvinner kan ønske å legge igjen tusenvis av feriekroner i slike land som behandler kvinner på den måten og har et kvinnesyn som de har der.

Tusen takk for svar. Jeg skal vise henne dette.

Til AB 323: fordomsfull my ass. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å kjøpe billige ringer og presentere seg som gifte. De spør ikke etter vigselsattest. Det store spørsmålet er vel hvorfor folk ønsker å støtte slike land med å bruke penger der, men det er en helt annen debatt. 

Anonymkode: 046aa...def

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Blanke fasader, fine biler og nye mobiltelefoner. Men kulturen er ikke endret mye siden de red på kameler etter krigen. Hadde aldri lagt igjen ei krone der. NB: Du kommer til å bli tatt for å være ei russisk hore. De er det mange av som betjener oljearabere.

Anonymkode: 6bed0...abc

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

du er fordomsfull.

Anonymkode: ce0bf...323

Du er en idiot....

Anonymkode: ab782...25e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...