Gå til innhold

Charlottenberg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på jeg skulle poste her eller i reiseliv så admin får evt flytte den.

Skal til Charlottenberg med buss ei lita tur i påsken og ser at det nå er 2 sentre.Så eg lurer på om det er langt å gå mellom de to.Er matbutikken vi skal på. Og har hørt at hypermat er billigst,men vi vil også kikke innom maximat

Anonymkode: 2ad76...e65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sånn at det er så veldig langt, nei.  Rett rundt en km tipper jeg. Men den bilveien begge to sentrene ligger langs er ikke en vei jeg ville gått langs. Mye trafikk og 80sone, så vær obs på det. Men kanskje det går en gangvei eller noe i området? Let litt på google maps. Sistnevnte har jeg ikke peiling på, siden jeg alltid kjører bil dit. 

Anonymkode: 9169e...45a

AnonymBruker
Skrevet

Rett ved siden av. Vi drar dit flere ganger i året bare tar bilen over på andre siden. Tar 30 sekunder. Men husker ikke om det var fotgjengerfelt der. Mulig du bare kan gå over parkeringsplassen litt usikker 

Anonymkode: 8fbd5...de7

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rett ved siden av. Vi drar dit flere ganger i året bare tar bilen over på andre siden. Tar 30 sekunder. Men husker ikke om det var fotgjengerfelt der. Mulig du bare kan gå over parkeringsplassen litt usikker 

Anonymkode: 8fbd5...de7

Vi kommer med turistbuss som stopper ved hovedsenteret.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi kommer med turistbuss som stopper ved hovedsenteret.

Mulig man kan spare litt ved det andre senteret men vil ikke anbefale  handle stort og traske bortover den vegen. Det er ikke verdt en 100 lappen.

Gjest Elseby13
Skrevet

Hypermat er en fantastisk butikk som jeg skulle ønske fantes på Svinesund også. Jeg dropper Maximat da.

AnonymBruker
Skrevet

Stopper dere ved hovedsenteret eller hypermat? Ved hovedsenteret ligger vinmonopolet bla. Du kan fint gå gjennom parkeringsplassen, forbi hotellet og over til parkeringsplassen ved hypermat. 

Anonymkode: 45423...662

AnonymBruker
Skrevet
På 12.3.2017 den 12.34, AnonymBruker skrev:

Stopper dere ved hovedsenteret eller hypermat? Ved hovedsenteret ligger vinmonopolet bla. Du kan fint gå gjennom parkeringsplassen, forbi hotellet og over til parkeringsplassen ved hypermat. 

Anonymkode: 45423...662

Hovedsenteret. Så jeg må ikke gå langs veien som nevnt høyere opp her?

AnonymBruker
Skrevet

Bak hotellet er det en gangbro over elven og bort til parkeringen ved Hypermat :)

Anonymkode: 5a9fc...684

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bak hotellet er det en gangbro over elven og bort til parkeringen ved Hypermat :)

Anonymkode: 5a9fc...684

Langt å gå? Sånn med tanke på handleposer? Lik hypermat bedre enn maximat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...