Gå til innhold

Fetish på menn fra Hallingdal.. hvor finne en sånn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så sjarmert av dialekten fra Hallingdal :rodmer: Har nok noe å gjøre med at min ex som er the love of my life (selv om han var en utro DRITT). Hvor finner jeg en sånn? Jeg bor i Oslo. Ja kan jo sette meg på toget og dra dit lissom men er det noe spesielt sted hallingøler henger i Oslo? 

Anonymkode: d1ffe...413

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra dit en helg og slå på Tinder eller Happn og ta match på alle? ;) I verste fall får du deg en fin sight seeing tur...

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, blæddi skrev:

Dra dit en helg og slå på Tinder eller Happn og ta match på alle? ;) I verste fall får du deg en fin sight seeing tur...

Haha er det noen stor suksessrate der da? Jeg elsker natur og å stå på ski. Kan gjerne flytte dit jeg :) Glad i dyr og. Ja takk til en mann derfra! 

Anonymkode: d1ffe...413

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift med en halling! 😋 Det var ikke planlagt å finne en mann derfra, altså. Men med som så mange ting her i livet så ble det nå engang sånn. Verdens fineste og snilleste mann, det skal han ha! 👍🏻

Anonymkode: fedad...485

AnonymBruker
Skrevet

En halv halling er en full tulling? 

Neida menn fra Hallingdal er fine. Men de er ganske løse mange av de, så om du tar en helg på ski og kobler på tinder så skal jeg love deg du vil få tilbud i bøtter og spann ;) de er ganske enkle sånn. 

Anonymkode: 34910...5ab

Gjest Cartman
Skrevet

Dra til nærmes Thon hotell og spør om å få snakke med sjefen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...