Gå til innhold

Fikk sjokkerende melding av daten! Mannfolk ass!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en kar ca 1 måneds tid. Tinder da.. uff. Men han har vært veldig hyggelig hele tiden, ikke skjedd noe snusk bortsett fra litt kyssing og sånn. På forrige daten hadde han med roser til meg. Spiste middag hos meg uten at han prøvde seg på sex. Vi har snakket sammen hver dag omtrent. I dag hørte jeg ikke fra han så sendte han melding: Hei, hva gjør du i kveld? Og fikk dette sjokkerende svaret tilbake: Hei du, jeg er på tinder-date og koser meg med en flott dame :) Ha en fin kveld! 

Har så klart slettet idioten fra alt av sosiale medier nå. Vi har egentlig bestilt tur til København til helga, men det utgår for å si det sånn! Hvordan kan menn være onde? Og jeg merket virkelig INGEN signaler på at han var en plaeer eller noe som helst. Mannen har en sønn på 10 år lissom, trodde dette skulle bety at han var ansvarlig og til å stole på jeg.. :grine:

Råd til hva jeg gjør videre??? 

Anonymkode: e68bf...aa2

• Liker 28
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en kar ca 1 måneds tid. Tinder da.. uff. Men han har vært veldig hyggelig hele tiden, ikke skjedd noe snusk bortsett fra litt kyssing og sånn. På forrige daten hadde han med roser til meg. Spiste middag hos meg uten at han prøvde seg på sex. Vi har snakket sammen hver dag omtrent. I dag hørte jeg ikke fra han så sendte han melding: Hei, hva gjør du i kveld? Og fikk dette sjokkerende svaret tilbake: Hei du, jeg er på tinder-date og koser meg med en flott dame :) Ha en fin kveld! 

Har så klart slettet idioten fra alt av sosiale medier nå. Vi har egentlig bestilt tur til København til helga, men det utgår for å si det sånn! Hvordan kan menn være onde? Og jeg merket virkelig INGEN signaler på at han var en plaeer eller noe som helst. Mannen har en sønn på 10 år lissom, trodde dette skulle bety at han var ansvarlig og til å stole på jeg.. :grine:

Råd til hva jeg gjør videre??? 

Haha! Snakk om sosiale antenner.

Var en sadistisk måte å dumpe deg på må jeg si.

Anonymkode: 8d95b...72f

• Liker 41
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen råd, men for en flaks at han sendte den meldingen da, så slipper du å rote bort mer tid, og ei hel helg på den idiooooooten der!

Anonymkode: b7fb8...b1a

• Liker 35
Skrevet

Hahahaha omg. For et asshole. 

• Liker 8
Skrevet

Du unngikk noe ekstremt dårlig der, se på deg selv som herlig.

AnonymBruker
Skrevet

Slett han fra alt, inkludert hukommelsen, uten en gang å sette han på tabbelisten. Fins ikke minuspoeng nok i verden til den amøben av en gutt. 

Anonymkode: 474b0...306

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Aldri mer Tinder, for å si det sånn! Jeg blir helt skremt over at noen kan fake så lenge. Hvorfor gjør menn dette? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres virkelig ikke normalt ut, han må slite med noe. Her tror jeg du skal være glad for at du unnslapp før du ble mer involvert. 

Anonymkode: ee8c3...3c5

• Liker 9
Skrevet

Aldri mer Tinder, for å si det sånn! Jeg blir helt skremt over at noen kan fake så lenge. Hvorfor gjør menn dette? 

HAN gjorde dette. Ikke menn. Han gjorde dette fordi han ser på mennesker som noe han må beseire, i stedet for å fokusere på livets andre problemer.

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål til deg ts: ser du på sex som "snusk" og noe negativt? Slike jenter ville jeg også unngått, som mann.

Anonymkode: cebbf...799

• Liker 18
Skrevet

Til alle som tror at damer/folk på KG konstruerer drittsekkhistorier fordi vi blir avvist av noen som ombestemmer seg: DET ER SLIKE VI MENER, ikke han som avviste oss på en ryddig måte fordi han ikke opplevde kjemi!

• Liker 38
Skrevet

Spørsmål til deg ts: ser du på sex som "snusk" og noe negativt? Slike jenter ville jeg også unngått, som mann.

Det er forskjell på å unngå og være et asshole.

• Liker 7
Skrevet

Jeg gjetter at han ble sur fordi du ikke inviterte til/prøvde deg på sex da dere var hjemme hos deg, og nå furter han som en liten unge.

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, absolutt ikke. Men jeg mener at han har oppført seg så annerledes enn andre menn jeg har møtt. Han kysset meg først på date nr 4. Og har ikke sendt dirty meldinger og sånt som jeg har fått fra andre jeg har datet.. han fremstod som en skikkelig catch! Vi har snakket om sex og sånt men det eneste jeg sa var at jeg ville bli bedre kjent før jeg lå med noen. Som sagt skulle vi reist til Køben denne helga og delt hotellrom, mest sannsynlig hadde det blitt sex da.. 

TS

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, blæddi skrev:

Det er forskjell på å unngå og være et asshole.

Absolutt enig i den. Jeg prøver bare å forsøke å forstå denne fyren som sendte meldingen, men jeg tror ikke det vil la seg gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Han skjulte det ikke for deg da, iallefall, siden han sier det rett ut når du spør; mulig han ikke oppfattet datinga deres som like seriøst som det du gjorde? At dere fortsatt kunne date andre, frem til det ble litt mer seriøst? Det er en vanlig misforståelse..

Han mangler jo fortsatt noen vesentlige sosiale antenner, men syns ikke man trenger å kalle han en player og ond for det om.

Uansett; bare ønsk ham lykke til eller ikke svar mer på meldinger, move on.

Anonymkode: 29121...263

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Fy faen for et rasshøl..

Anonymkode: 25f49...614

• Liker 3
Skrevet (endret)

Til TS. Er du sikker på at han ikke sa det på spøk? Det virker jo helt absurd at han skal kunne si noe sånt og mene det.

Endret av Hermine Grang
  • Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Han skjulte det ikke for deg da, iallefall, siden han sier det rett ut når du spør; mulig han ikke oppfattet datinga deres som like seriøst som det du gjorde? At dere fortsatt kunne date andre, frem til det ble litt mer seriøst? Det er en vanlig misforståelse..

Han mangler jo fortsatt noen vesentlige sosiale antenner, men syns ikke man trenger å kalle han en player og ond for det om.

Uansett; bare ønsk ham lykke til eller ikke svar mer på meldinger, move on.

Anonymkode: 29121...263

Dette er et veldig rasjonelt svar. Har det ikke vært snakk om å være eksklusive, og man ikke engang har hatt sex, så er det ikke noen selvfølge at en er eksklusive. 1 måned er ikke lang tid. Fyren er ikke nødvendigvis så ille som alle her skal ha det til.

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...