AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Hva er grunnen til at jeg tiltrekker meg så mange utlendinger?? Er selv slank, helt normalt pen antar jeg, lys i huden, grønnblå øyne.. Ser med andre ord helt normal norsk ut. Har litt former, men det har vel de fleste. Husker før når jeg var smålubben og hadde svært krøllete mørkt hår, at jeg fikk daglig venneforespørsler på Facebook av vilt fremmede menn (alle utlendinger, ingen norske menn), itilegg til nesten hver gang jeg skulle ut. Det skjer fortsatt men etter jeg slanket meg og begynte å rette håret med glattetang, får jeg kanskje oppmerksomhet fra slike menn en gang i uka. Når meg og venninnene mine er ute på byen for eksempel, så får de oppmerksomhet fra sin egen ''rase'', men jeg får bare fra utlendinger?? Hva tror dere kan være grunnen??Ser jo ikke noen grunn for at jeg er annerledes enn venninnene mine utseendemessig.. Det kan være alt fra muslimer til afrikanere. Og folk fra Gazastripen (vet ikke om de regnes som muslimer? Men samma det) Må også legge til at jeg ikke har noe imot utlendinger så lenge de oppfører seg. Men jeg vi jo gjerne, som de fleste andre, få en mann av mitt eget ''slag''.. Er 19 år btw. Anonymkode: 88b93...318
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skjerpings! Anonymkode: 5a168...4e2 ?? Anonymkode: 88b93...318 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Jenter med dårlig selvtillit finnes i de mindre pene jentene. De blir ekstra glade for oppmerksomhet og lettere å manipulere. Slik at de utenlandske får oppholdstillatelse eller kvinne å plage. Anonymkode: fbaab...8bb 4
blæddi Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Fordi du bor et sted med mange utlendinger? Her jeg bor er det ingen utlendinger og jeg blir heller ikke sjekket opp av utlendinger. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 Fordi du drar på steder med mange utlendinger. De henger bare på et fåtall utesteder (der de kommer inn). Jeg ser sjelden utlendinger når jeg er på byen, rett og slett fordi barene er veldig selektive (og de er dårlig business). Anonymkode: be629...3b8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi du drar på steder med mange utlendinger. De henger bare på et fåtall utesteder (der de kommer inn). Jeg ser sjelden utlendinger når jeg er på byen, rett og slett fordi barene er veldig selektive (og de er dårlig business). Anonymkode: be629...3b8 Men hva med de som tar kontakt over nettet?? Jeg omgås ikke med dem i dagliglivet. Det er jo de som tar kontakt.. Kanskje de er ute etter oppholdstillatelse? Må også legge til at mange av de som tar kontakt på nettet allerede bor i Norge så jeg vet ikke jeg.. TS Anonymkode: 88b93...318
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva med de som tar kontakt over nettet?? Jeg omgås ikke med dem i dagliglivet. Det er jo de som tar kontakt.. Kanskje de er ute etter oppholdstillatelse? Må også legge til at mange av de som tar kontakt på nettet allerede bor i Norge så jeg vet ikke jeg.. TS Anonymkode: 88b93...318 Jeg vet ikke riktig...hva slags profilbilde har du? Bor du i et område med en del utlendinger? Er du aktiv på sosiale medier generelt? Det er nok mer utbredt for tenåringer som antas å være lett påvirkelige, men like fullt er det mange attraktive jenter som ikke får slike forespørsler. Anonymkode: be629...3b8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #9 Skrevet 9. mars 2017 Hvor gammel er du?😂 Tipper at du er 17-18 eller noe! Anonymkode: 9d21a...90f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #10 Skrevet 9. mars 2017 Jeg lurer på det samme. Får ekstremt mye (negativ) oppmerksomhet fra utlendinger på gaten, når det er sommer snakker vi daglig oppmerksomhet som f.eks stønning og roping. Vil finne ut av hva det er slik at jeg kan unngå dette. Jeg er 25 år. Anonymkode: 30673...e5f
Hermine Grang Skrevet 9. mars 2017 #11 Skrevet 9. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er 19 år btw. Anonymkode: 88b93...318 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du?😂 Tipper at du er 17-18 eller noe! Anonymkode: 9d21a...90f LOL
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #12 Skrevet 9. mars 2017 Sier ikke at alle utlendinger kler seg harry, men de fleste (norske og utenlandske) som stønner, plystrer og kommenterer folk som går forbi er harry! Dermed, hvis du kler deg "trashy" (mye sminke, følger den LITT tacky stilen blant mange 19-åringer i dag) og ser ut som en av de jentene der, er det ikke rart du får kommentarer fra mye folk som bare henger rundt i byen og på dårlige utesteder. Anonymkode: 607c2...b32
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #13 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sier ikke at alle utlendinger kler seg harry, men de fleste (norske og utenlandske) som stønner, plystrer og kommenterer folk som går forbi er harry! Dermed, hvis du kler deg "trashy" (mye sminke, følger den LITT tacky stilen blant mange 19-åringer i dag) og ser ut som en av de jentene der, er det ikke rart du får kommentarer fra mye folk som bare henger rundt i byen og på dårlige utesteder. Anonymkode: 607c2...b32 Man trenger ikke se trashy ut, det som er frustrerende for da kan man ikke unngå det. Jeg kler meg veldig ordentlig og konservativt, og opplever mye plagsomt fra utlendinger. Anonymkode: 30673...e5f 1
Hermine Grang Skrevet 9. mars 2017 #14 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sier ikke at alle utlendinger kler seg harry, men de fleste (norske og utenlandske) som stønner, plystrer og kommenterer folk som går forbi er harry! Dermed, hvis du kler deg "trashy" (mye sminke, følger den LITT tacky stilen blant mange 19-åringer i dag) og ser ut som en av de jentene der, er det ikke rart du får kommentarer fra mye folk som bare henger rundt i byen og på dårlige utesteder. Anonymkode: 607c2...b32 Ja, der er harry oppførsel fra mennene, men det betyr jo ikke at damene de plystrer på er trashy! Disse mennene tenker virkelig ikke "hun er alt for god for meg så hun kan jeg ikke rope etter". Til TS. Det er sikkert ikke noe spesiell grunn til at innvandrermennene tiltrekkes av deg. De er nok bare litt mer frempå enn norske menn så derfor opplever du oppmerksomhet fra dem oftere enn norske. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #15 Skrevet 10. mars 2017 Du bør være takknemlig for genene dine da! Tydeligvis er det mange som synes du er vakker. Se på det positive Anonymkode: 83946...75d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #16 Skrevet 10. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør være takknemlig for genene dine da! Tydeligvis er det mange som synes du er vakker. Se på det positive Anonymkode: 83946...75d Det handler ikke om utseende, disse mennene oppfører seg som aper som aldri har sett en kvinne før. Kvinne uten mannlig følge på gaten = fritt vilt. Derfor tar få kvinner dette som et kompliment. Du må bare unngå deler av byen med mest innvandrere. Anonymkode: be629...3b8
cmd Skrevet 10. mars 2017 #17 Skrevet 10. mars 2017 ikke sant, hev opp med hodet og vær glad for at mange som synes du ser ut søt og føl deg vakker Så lenge de ikke plager deg i direkten, er jo bedre? Det som kan skje over nette, kan du ikke stoppe men du kan la være å sende meldinger, bli venn på FB etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå