AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Jeg tok min i huden over klitorisen for 11 år siden. Det er kun samboer, søstra mi og et par venninner som vet om den. Undrer på hvor vanlig det er og om det er flere her inne som har det 😊 Anonymkode: 6cdc6...461 1
LeilaS Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Jeg vurderte å ta da jeg var 18, men turte ikke. Hørtes så vondt ut. Jeg freaker litt ut av nåler
SlemUlv Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Kjære har veldig lyst at jeg skal ta piercinger der, men har ikke kommet så langt enda.. er så redd for smerten Selv har jeg lyst på Christina, mens han vil jeg skal ha Hood.. 1
OppNedPåAlt Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Hadde Christina piercing, den var nydelig 😍 Dessverre grodde den lengre og lengre ut og jeg tok den ut. Følte Christina piercingen var ganske "ufarlig" ettersom den ikke var så nærme klitoris. Hadde ikke turt å ta noe annet der nede.
abn Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 Jeg synes piercing "downunder" er turn-off - og heldigvis har ingen av damene jeg har vært sammen med hatt det
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 Merker ingenting av den i hverdagen. Jeg hadde nok ikke turt å ta den i dag fordi jeg ville tenkt mer over eventuelle komplikasjoner osv siden den er så nær klitorisen. Alltid vært fornøyd med den, og jeg tror den heller har økt følsomheten der nede i mitt tilfelle. Anonymkode: 6cdc6...461
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 Gir det ekstra nytelse med piercing der? Anonymkode: 46f6b...e17
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #9 Skrevet 9. mars 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gir det ekstra nytelse med piercing der? Anonymkode: 46f6b...e17 Jeg får lettere ilinger og kilefølelse etter at jeg tok den, men jeg fikser ikke berøring direkte på huden over stanga/nåla. Det blir for sensitivt. Anonymkode: 6cdc6...461 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #10 Skrevet 9. mars 2017 Har hood. Det var ikke så vondt. Gir ingen ekstra nytelse. Anonymkode: 73599...a52 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #11 Skrevet 9. mars 2017 Jeg har sju piercinger i underlivet. En gjennom klitorishetren og tre par i de ytre kjønnsleppene. Er stort sett fornøyd, selv om det har vært en del tilvenning i perioder hvor jeg har strukket hullene for å få plass til større ringer Anonymkode: 80906...eed
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #12 Skrevet 9. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sju piercinger i underlivet. En gjennom klitorishetren og tre par i de ytre kjønnsleppene. Er stort sett fornøyd, selv om det har vært en del tilvenning i perioder hvor jeg har strukket hullene for å få plass til større ringer Anonymkode: 80906...eed Hvordan er det å sykle med de piercingene? Må du ta de ut før sykling? Anonymkode: fd2ad...ca5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #13 Skrevet 10. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det å sykle med de piercingene? Må du ta de ut før sykling? Anonymkode: fd2ad...ca5 Nei, det går helt greit, men jeg passer nok litt ekstra på, og det er nok også litt avhengig av hvilken type smykker du har. Hadde jeg syklet mye så ville jeg nok sørget for ekstra polstret sete feks. Anonymkode: 80906...eed
innsats Skrevet 10. mars 2017 #14 Skrevet 10. mars 2017 8mm prins Albert. Synes den er en fin krone på min 23/18. Litt rått når damene har smykke der nede. Et tegn på at sex er noe de liker og vil ha. Sex er en av livets ladestasjoner. Alle bidrag til å fremme det er for meg noe sunt og positivt. Glad det finnes damer med det lille ekstra.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #15 Skrevet 10. mars 2017 9 timer siden, innsats skrev: 8mm prins Albert. Synes den er en fin krone på min 23/18. Litt rått når damene har smykke der nede. Et tegn på at sex er noe de liker og vil ha. Sex er en av livets ladestasjoner. Alle bidrag til å fremme det er for meg noe sunt og positivt. Glad det finnes damer med det lille ekstra. 23/18!!! Wow! Er det mange damer som ikke "får den inn"? Eller går det alltid bra til slutt? Er det lengden eller tykkelsen som byr på mest problemer ved penetrering (hvis det er noen)? Anonymkode: 37cf3...420
innsats Skrevet 11. mars 2017 #16 Skrevet 11. mars 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: 23/18!!! Wow! Er det mange damer som ikke "får den inn"? Eller går det alltid bra til slutt? Er det lengden eller tykkelsen som byr på mest problemer ved penetrering (hvis det er noen)? Anonymkode: 37cf3...420 Ingenting er umulig, det tar bare lenger tid. Har det ikke travelt. Oftest lengden som er utfordrende. Det kommer seg etter at hun har fått de første orgasmene. Rett posisjon, god tid og evne til å lyte til hennes respons gjør at hun nyter det og dermed evner å ta i mot mer og mer. Fast dame fungerer best.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #17 Skrevet 11. mars 2017 På Thursday, March 09, 2017 den 22.11, abn skrev: Jeg synes piercing "downunder" er turn-off - og heldigvis har ingen av damene jeg har vært sammen med hatt det Dette har ingenting med tråden å gjøre. Ts spurte ikke etter veår mening, om vi synes det er fint eller ikke. Anonymkode: f8875...fc4 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #18 Skrevet 11. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette har ingenting med tråden å gjøre. Ts spurte ikke etter veår mening, om vi synes det er fint eller ikke. Anonymkode: f8875...fc4 Trådstarter her. Takk! Jeg håper vi tar fitta tilbake og er snille ift omtale av den med fokus på nytelse. Utviklingen i det siste har vært trist, og jeg er glad for at kampen mot kosmetisk kirurgi er i fokus. Jeg skiftet smykke 8 mars litt som en hyllest. Hihi! Besmykket bollemus med vinger. Ei skikkelig utrendy høne med andre ord. Vi får snu på denne nuggetstrenden. Høna må komme tilbake i alle former, fasonger og størrelser, med eller uten vinger. Vær snill mot høna damer, og menn i sin omtale av den 😊 Preferanser er lov. Jeg tok det ikke personlig, men ville si noe om det allikevel. Anonymkode: 6cdc6...461
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå