AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Meldinger/snap/alt mulig men som ikke tar initiativ til å møtes. Hva er det med de? Hva er vitsen med å ta SÅ mye kontakt om man ikke skal møtes likevel? Jeg skjønner det bare ikke. Har datet en fyr fra Tinder 3 ganger på 2 mnd ca. Har ikke hatt sex, bare vært ute og spist og sånn. Siste date var det jeg som tok initiativ til og da sa jeg at jeg er veldig usikker på om han bare vil være venner eller hva. Så sa han: "om jeg bare ville venner hadde jeg gjort det her" og kysser meg midt i gata.. Da ble jeg jo enda mer forvirra. Han har sagt at han liker meg godt og er interessert men han har ikke spurt om å møtes i helga f.eks selv om jeg han ikke har noen planer. Jeg møtte en annen sånn type en gang. Ga meg kompliment på kompliment, sendte hele tiden meldinger og sa jeg var så vakker at han fikk vondt i øya. Men møtes ville han ikke. Hver gang jeg spurte om det så skulle han på hytta.. Likevel sendte han meg meldinger i fuckings 2 (!) år, ble så lei at jeg faket på meg 3 graviditeter og en flytt til Italia. Først da ga han seg. Selv gidder jeg ikke opprettholde kontakt med folk jeg ikke har noen interesse av. Uansett om det er som venner eller noe mer. Hva er greia med sånne menn? Hvorfor gidder de? Anonymkode: 98996...c83
pelici Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Oppmerksomhet, tror jeg. Videre liker de gjerne å ha ting åpent, slik at muligheten er der hvis de trenger noen eller kjeder seg. Dessverre. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Akkurat nå, pelici skrev: Oppmerksomhet, tror jeg. Videre liker de gjerne å ha ting åpent, slik at muligheten er der hvis de trenger noen eller kjeder seg. Dessverre. Så ufint! Hva får de ut av det liksom? Han ene som holdt på å sende meg meldinger i 2 år ga seg ikke heller, selv om jeg ikke svarte.. Da må man jo være litt.. mindre sosialt begavet? Jeg har ingen problemer med å bli avvist av menn jeg, men jeg driver da ikke og peprer løs med meldinger til menn jeg ikke vil ha. Anonymkode: 98996...c83 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meldinger/snap/alt mulig men som ikke tar initiativ til å møtes. Hva er det med de? Hva er vitsen med å ta SÅ mye kontakt om man ikke skal møtes likevel? Jeg skjønner det bare ikke. Har datet en fyr fra Tinder 3 ganger på 2 mnd ca. Har ikke hatt sex, bare vært ute og spist og sånn. Siste date var det jeg som tok initiativ til og da sa jeg at jeg er veldig usikker på om han bare vil være venner eller hva. Så sa han: "om jeg bare ville venner hadde jeg gjort det her" og kysser meg midt i gata.. Da ble jeg jo enda mer forvirra. Han har sagt at han liker meg godt og er interessert men han har ikke spurt om å møtes i helga f.eks selv om jeg han ikke har noen planer. Jeg møtte en annen sånn type en gang. Ga meg kompliment på kompliment, sendte hele tiden meldinger og sa jeg var så vakker at han fikk vondt i øya. Men møtes ville han ikke. Hver gang jeg spurte om det så skulle han på hytta.. Likevel sendte han meg meldinger i fuckings 2 (!) år, ble så lei at jeg faket på meg 3 graviditeter og en flytt til Italia. Først da ga han seg. Selv gidder jeg ikke opprettholde kontakt med folk jeg ikke har noen interesse av. Uansett om det er som venner eller noe mer. Hva er greia med sånne menn? Hvorfor gidder de? Anonymkode: 98996...c83 Trodde det var en standard hos de fleste damer at en mann behøvde å skrive i en evighet før damene fikk motet seg opp til å treffe mannen. Anonymkode: 481fa...5fa 5
pelici Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så ufint! Hva får de ut av det liksom? Han ene som holdt på å sende meg meldinger i 2 år ga seg ikke heller, selv om jeg ikke svarte.. Da må man jo være litt.. mindre sosialt begavet? Jeg har ingen problemer med å bli avvist av menn jeg, men jeg driver da ikke og peprer løs med meldinger til menn jeg ikke vil ha. Anonymkode: 98996...c83 Det er merkelig, ja - særlig med han du beskriver som holdt på med det i 2 år. Men ga du han noen ganger svar? Eller svarte du ikke i det hele tatt? Mulig at det var et veldig sært tilfelle. Uansett. Det er dessverre noen som tar utnytte av å få bekreftelse og oppmerksomhet, selv om de ikke er interessert nok til å møtes eller forplikte seg. Jeg har vært vitne til det flere ganger. Har også opplevd det selv. MEN: Det kan hende at vedkommende er veldig usikker og ikke helt vet hvor han har deg. I den situasjonen du er i nå ville jeg ha sendt han en melding og spurt om han fortsatt var interessert i å møte deg, evt bare spørre om han har tid til å møtes en dag. Kanskje han trenger en bekreftelse på at du er interessert, og ikke regner på "hvem som tok initiativ sist". 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 18 minutter siden, pelici skrev: Det er merkelig, ja - særlig med han du beskriver som holdt på med det i 2 år. Men ga du han noen ganger svar? Eller svarte du ikke i det hele tatt? Mulig at det var et veldig sært tilfelle. Uansett. Det er dessverre noen som tar utnytte av å få bekreftelse og oppmerksomhet, selv om de ikke er interessert nok til å møtes eller forplikte seg. Jeg har vært vitne til det flere ganger. Har også opplevd det selv. MEN: Det kan hende at vedkommende er veldig usikker og ikke helt vet hvor han har deg. I den situasjonen du er i nå ville jeg ha sendt han en melding og spurt om han fortsatt var interessert i å møte deg, evt bare spørre om han har tid til å møtes en dag. Kanskje han trenger en bekreftelse på at du er interessert, og ikke regner på "hvem som tok initiativ sist". Han som holdt på i 2 år møtte jeg på danskebåten og vi danset hett hele kvelden før vi kysset litt. Så det var jo en flørtende tone til å begynne med. Jeg svarte mye i begynnelsen ja så det siste halvåret gadd jeg ikke.. Og da kunne jeg få meldinger der han skrev: halloooo er du der? Er det jeg syns er så rart da. Han andre jeg fortalte om inviterte meg nettopp på middag, faktisk rett etter jeg opprettet tråden! Utrolig! TS Anonymkode: 98996...c83
pelici Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han som holdt på i 2 år møtte jeg på danskebåten og vi danset hett hele kvelden før vi kysset litt. Så det var jo en flørtende tone til å begynne med. Jeg svarte mye i begynnelsen ja så det siste halvåret gadd jeg ikke.. Og da kunne jeg få meldinger der han skrev: halloooo er du der? Er det jeg syns er så rart da. Han andre jeg fortalte om inviterte meg nettopp på middag, faktisk rett etter jeg opprettet tråden! Utrolig! TS Anonymkode: 98996...c83 Ingen grunn til bekymring altså! Kos deg på date.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå