AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Jeg er bedt i bursdag. Jeg ønsker å gi noe personlig til henne. Ikke noe til huset. Hun er vel etablert med samboer. Prisnivået er ca. 200 kr. Hva i all verden kjøper jeg? En del år siden jeg var på den alderen. Anonymkode: bcee0...619
Gjest Yellowrose Skrevet 10. mars 2017 #3 Skrevet 10. mars 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er bedt i bursdag. Jeg ønsker å gi noe personlig til henne. Ikke noe til huset. Hun er vel etablert med samboer. Prisnivået er ca. 200 kr. Hva i all verden kjøper jeg? En del år siden jeg var på den alderen. Anonymkode: bcee0...619 Spør hva hun ønsker seg så slipper du å gi noe hun egentlig ikke trenger. Og tenk etter hvilke interesser hun har, handle gave utifra det
cmd Skrevet 10. mars 2017 #4 Skrevet 10. mars 2017 hmm.. folk har nesten sluttet å gå med klokker. Ellers kunne du prøvd en klokke.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #5 Skrevet 10. mars 2017 Hva er interessene hennes? Liker hun å lese? Spille PC? Sminke seg? Hadde jeg fått et spill via Steam som 25-åring hadde jeg vært superhappy. Om jeg fikk en bok så hadde det vært supert. Men hva personen liker kommer jo helt an på interessene Anonymkode: 276a6...bb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå