Musefjes Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Har ligget i kjøleskapet helt siden den ble kjøpt, ikke åpnet før nå. Lukter fisk - altså, som vanlig fisk, liksom. Kan den brukes i dag eller er det bare å kaste?
Huldra-78 Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Lukter den rett, så er det ikke noe galt med fisken 2
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Pleier å spise det om det lukter som vanlig fisk, og den skreien som de får inn nå er veldig fersk. Men kan ikke si hva du bør gjøre, vil ikke ha skylden om du blir dårlig
Winry Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Jeg hadde spist den hvertfall. Ser den ok ut og lukter greit er det ikke noe problem 1
Musefjes Skrevet 9. mars 2017 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2017 Lurer på om jeg skal ta sjansen. Den lukter greit og ser vanlig ut, den har "skilt" seg litt i kjøttet på et sted men det tror jeg er fordi den har ligget i knekk i kjøleskapet. Pus er veldig gira, men vet ikke om det er et godt tegn..
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 2 minutter siden, Musefjes skrev: Lurer på om jeg skal ta sjansen. Den lukter greit og ser vanlig ut, den har "skilt" seg litt i kjøttet på et sted men det tror jeg er fordi den har ligget i knekk i kjøleskapet. Pus er veldig gira, men vet ikke om det er et godt tegn.. Pleier å bruke denne testen, katter tåler dårlig bakterier og det vet de, så når de vil ha det pleier det å være bra Annerledes med hunder, de spiser hva som helst.
Musefjes Skrevet 9. mars 2017 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2017 6 minutter siden, Den Lille Heksa skrev: Pleier å bruke denne testen, katter tåler dårlig bakterier og det vet de, så når de vil ha det pleier det å være bra Annerledes med hunder, de spiser hva som helst. Nå har jeg skåret av et stykke, dampet det og gitt det til pus. Det gikk ned med liv og lyst, så tar det også som et godt tegn Takk for svar! 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 17 minutter siden, Musefjes skrev: Nå har jeg skåret av et stykke, dampet det og gitt det til pus. Det gikk ned med liv og lyst, så tar det også som et godt tegn Takk for svar! Heldige pus! Anonymkode: dc967...bea
Winry Skrevet 10. mars 2017 #10 Skrevet 10. mars 2017 Nå er jeg spent! Gikk det bra eller ble du matforgiftet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå