Gjest Carina Maria Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 jeg er imponert over hvor tøff petter uteligger er som tar med seg rus misbrukerne på tur til nordkapp. jeg tar av meg hatt for den mannen der og hans store hjerte for og hjelpe de folka
Honey Dew Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Jeg klarer ikke den fyren. Han virker så full av seg selv. 3
Gjest chisandra Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Han er en flott fyr med et stort engasjement, og som gir folk utvidet kunnskap om rusavhengige. Nå ser jeg at han har et stigende fokus på ettervernet, som nesten er det aller viktigste i et behandlingsløp.
Sirah Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Fantastisk serie! Tror denne serien har hjulpet mange med å se at rusmisbrukere er mennesker akkurat som alle oss andre. De har bare tatt noen feil valg. 8
Wenda Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Er litt todelt Syns det er kjempeflott det han gjør, selv om det langt ifra er noe nytt han har funnet på. Veien Ut har hatt flere slike langturer for rusmisbrukere, bare at de har vel ikke laget noen serie av det så vidt jeg vet. Virker som at han virkelig bryr seg om dem, så absolutt, men...samtidig så sitter jeg igjen med en sånn følelse av at det er veldig viktig å vis hvor snill og flink man selv er. Litt som disse som på død og liv må filme seg selv når de gir en hjemløs mat, eller må proklamere på Facebook at de har hjulpet en dame over veien 7
Gjest chisandra Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 Ligger en serie på aftenposten om veien ut, Wenda. Tror ikke Petter gjør dette for å dokumentere hvor snill han er, tror rett og slett han er både genuint interessert i det selv og ønsker å spre kunnskap. Og det har jo hjulpet på folk, det sier jo de rusavhengige selv også.
Sirah Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 7 minutter siden, chisandra skrev: Ligger en serie på aftenposten om veien ut, Wenda. Tror ikke Petter gjør dette for å dokumentere hvor snill han er, tror rett og slett han er både genuint interessert i det selv og ønsker å spre kunnskap. Og det har jo hjulpet på folk, det sier jo de rusavhengige selv også. Helt enig. Han var jo veldig skeptisk selv til å begynne med (første sesong når han selv bodde på gata) og du så hvor positivt overrasket han ble over hvor greie folk var med han. Han virker faktisk oppriktig interessert. Syntes jeg 4
Wenda Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 Som jeg skrev.:..jeg tror han virkelig bryr seg. Jeg bare får følelsen av at han også har behov for å vise verden hvor snill han prøver å være
Gjest 2Bhonest Skrevet 9. mars 2017 #9 Skrevet 9. mars 2017 Flott konsept der man tar mennesker som ikke er helt som normalen og lager underholdning av det. Det neste blir vel at de tar en gruppe virkelig feite mennesker og får de til å gjøre ting og så ligger konkurransen i hvem som går mest ned i vekt..... Hei nei vent litt, så jævlig er underholdningsbransjen blitt for lenge siden. Hva om vi tar en gruppe funksjonshemmede og ser hva de kan klare.. Nei vent litt det er også blitt gjort. Vel da gjenstår det bare dvergkasting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå