AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Finnes Tuborg Limecut enda? Fikk brått en nostalgisk følelse da jeg så de nye flaskene til tuborg i butikken idag! I butikken ristet de bare på hodet og skjønnte ikke hvilken øl jeg snakket om. Mente de solgte denne i 2010 ca? Anonymkode: 8c5df...096
Gjest Ishus Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Nei, den solgte ikke bra nok og ble faset ut etter kort tid
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 Har sett de har noe som heter "damn lemon" på Coop som er sitron og øl. Ikke smakt akkurat den men tror det er en radler/shandy altså limonade og øl, hvis det er noe sånt du er ute etter. Anonymkode: 1ebdf...57c
dillyduzit Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har sett de har noe som heter "damn lemon" på Coop som er sitron og øl. Ikke smakt akkurat den men tror det er en radler/shandy altså limonade og øl, hvis det er noe sånt du er ute etter. Anonymkode: 1ebdf...57c Og den er veldig god, haha. Husker det hvertfall da jeg enda drakk, så var det som regel den det gikk i, og dersom jeg vil ha én øl i løpet av en varm sommer.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #5 Skrevet 11. mars 2017 2 minutter siden, dillyduzit skrev: Og den er veldig god, haha. Husker det hvertfall da jeg enda drakk, så var det som regel den det gikk i, og dersom jeg vil ha én øl i løpet av en varm sommer. Skal prøve den i sommer da! Jeg smakte radler (annet merke) for første gang i sommer. Det var sånn første slurken "wtf.. lemonade med øl ettersmak.." men så etter et par slurker var det egentlig ganske godt, og til slutt ville jeg ikke ha noe annet nesten . Lavere prosent og så man ikke blir så utslått i varmen liksom Anonymkode: 1ebdf...57c
dillyduzit Skrevet 11. mars 2017 #6 Skrevet 11. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal prøve den i sommer da! Jeg smakte radler (annet merke) for første gang i sommer. Det var sånn første slurken "wtf.. lemonade med øl ettersmak.." men så etter et par slurker var det egentlig ganske godt, og til slutt ville jeg ikke ha noe annet nesten . Lavere prosent og så man ikke blir så utslått i varmen liksom Anonymkode: 1ebdf...57c Nettopp, og for oss som ikke er så glad i den "typiske" ølsmaken er den veldig god når man gjerne vil ha en kald øl i sommervarmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå