AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #41 Skrevet 10. mars 2017 23 timer siden, Kylling skrev: Enig i denne. Har et enormt antall gynekologbesøk bak meg. I tillegg er gjerne de mannlige mer forsiktige, mens mange av de kvinnelige kan ha en tendens til å bare "kjøre på" Det er ikke min opplevelse. Har vært hos 4 forskjellige kvinnelige gynekologer og de har alle vært utrolig forsiktige og flinke. Jeg har knapt kjent noe som helst. Anonymkode: daeb0...98b
Ruccula Skrevet 10. mars 2017 #42 Skrevet 10. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Håper ikke det. Da må jeg slutte å gå til den private gynekologen jeg er kjempefornøyd med. Sykehusgynekologer pleier å ha sykepleiere der og det er fælt. Anonymkode: 716b6...c90 De kan du be gå ut. Det gjør jeg. Jeg ber om kvinnelig gynekolog på sykehuset og ber om at assistenter skal gå ut av rommet.
Ruccula Skrevet 10. mars 2017 #43 Skrevet 10. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du jobbet som sykepleier for gynekologer? Da må jeg spørre deg om noe. Jeg bryr meg ikke om kjønn på gynekologen men jeg syns det er så fælt når det står en ekstra person der å stirrer og holder en lyskaster midt opp i...ja. Gynekologen gjor ihvertfall noe men sykepleieren står liksom bare der å stirrer. Hva tenker dere når dere står der? Er det lov å be dere gå ut? Anonymkode: 716b6...c90 Jeg var hos gynokolog på sykehuset for noen uker siden og en sykepleier var tilstede... Jeg nektet. Jeg tok ikke engang opp benet i stolen når hun var der. Hun måtte gå ut av rommet Jeg skjønner ikke at dere takler å ha med publikum
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #44 Skrevet 10. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette pålagt? Jeg har aldri fått informasjon om dette. Anonymkode: a49e1...71e Om tilstedeværelse av tredje person ikke er tilbudt, ligger legen tynt an dersom du anmelder ham for voldtekt etter undersøkelsen. Anonymkode: e8165...e5a
Derpderp Skrevet 10. mars 2017 #45 Skrevet 10. mars 2017 Call me crazy, men jeg foretrekker en mannlig gynekolog. Har riktignok bare vært borti to kvinnelige gynekologer, men smalltalk og kritiske lyder sammen med pannerynking kan jeg være foruten når noen stikker nesa mellom beina mine. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #46 Skrevet 10. mars 2017 Menn kan vel også ha en fascinasjon for underlivet i likhet med kvinner uten at de trenger å være lesbiske. Ville selv valgt en kvinne som gynekolog dersom det er mulig, men det er fordi jeg "sparer" med seksuelt og ville vært mer komfortabel med at den første mannen som ser underlivet mitt var kjæresten. Dersom jeg allerede hadde hatt en seksuell debut ville det nok ikke spilt noen rolle Anonymkode: 09a05...881
Anglofil Skrevet 10. mars 2017 #47 Skrevet 10. mars 2017 Tråden er ryddet for innlegg med diskriminerende og hatefullt innhold, spekulasjoner og personangrep, samt svar til dette. Yvonne (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå