AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Har møtt en mann som jeg foreløpig liker godt, vi har mye til felles på mange områder. Første daten varte mange timer, hvor vi satt hos meg og drakk kaffe og skravlet. Andre daten kom han etter jobb på kvelden, og vi ble sittende og skravle til morgenkvisten, etterfulgt av kyssing og tilslutt sex. Vi flørtet og skrev snaper til hverandre dagen etter, men etter det, omtrent helt tyst😩Jeg har riktignok vært pådriveren til å møtes begge gangene, men han har villet mer enn gjerne begge gangene. Men nå svarer han omtrent ikke på snaper og sender aldri melding. Spurte idag om han ville møte meg igjen, og det ville han😊 MEN han tar ikke noe form for intiativ til kontakt eller noe forslag til hverken dag eller hva som passer, og sånn har det vært begge gangene. Merker at jeg mister litt interesse av sånt jeg.. hvorfor så tafatt liksom? Og hvorfor si at vi kan møtes igjen, for at det så blir helt tyst igjen?.. Er dette bare en feig måte å avvise på? Er ei voksen dame på 32 år, så blir litt overrasket over at voksne menn er sånn jeg😂🙈 Anonymkode: 043d1...8b3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er dette bare en feig måte å avvise på? Anonymkode: 043d1...8b3 JA. Anonymkode: 6ae6e...e91 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Det høres dessverre ut som om han ikke er så interessert. Jeg har vært i samme situasjon. Helt enig i at man bør kunne forvente mer av voksne menn. Det er ikke så vanskelig å sende en melding og si at man ikke har fått de rette følelsene og ønske deg lykke til videre. Kanskje han vil ha deg på vent i tilfelle han ikke får noe "bedre". Mitt råd er: Slutt å ta kontakt. Jeg vet det er vanskelig, men hvis han er interessert, vil han ta initiativ når du slutter med det. Nå risikerer du å gå på gress og bli såret. Han er ikke verdt det - du kan finne en som virkelig liker deg!☺ Anonymkode: 60981...fe6 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Jeg forstår bare ikke at menn gidder kaste bort tid på å dra på date når de ikke er interessert. Det gjør ikke jeg, for å si det sånn. Da sier jeg heller Ciao adios I'm done. Hvor vanskelig er det å evt sende en melding og si at man ikke er interessert da? Hvorfor er menn så feige? De burde heller gå på kurs hos meg: Hvordan avvise noen på en ordentlig måte uten å være slem. Anonymkode: 8941e...014 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Slutt å ha sex så fort!! Anonymkode: b0179...d13 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår bare ikke at menn gidder kaste bort tid på å dra på date når de ikke er interessert. Det gjør ikke jeg, for å si det sånn. Da sier jeg heller Ciao adios I'm done. Hvor vanskelig er det å evt sende en melding og si at man ikke er interessert da? Hvorfor er menn så feige? De burde heller gå på kurs hos meg: Hvordan avvise noen på en ordentlig måte uten å være slem. Anonymkode: 8941e...014 Enten er de feige eller så liker de bare oppmerksomheten uten å bry seg om at de risikerer å såre andre. Jeg mistenker at endel folk lar være å gi klar beskjed for å bruke oppmerksomheten som egoboost. Anonymkode: 60981...fe6 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 Har opplevd det samme. Jeg sa til slutt at jeg ikke orket mer om han ikke skjerpet seg. Og han skjerpet seg ikke for å si det sånn, så derfor avsluttet jeg det. Jeg har grublet mye på det i etterkant. Han ga så oppriktige signaler ved at han ikke tok initiativ til sex og heller ville finne på ting med meg. Men jeg har innsett at han mest sannsynlig bare likte oppmerksomheten. De er dessverre ikke interessert nok. Anonymkode: 864e5...99b 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 Takk for tilbakemeldinger dere!😊Og nei, skulle ikke hatt sex på 2 daten, men det ene førte til det andre og vi var for all del to om det, så synes det er relativt frekt og da bli mer eller mindre stille sånn i etterkant uten å si noe mer!Hva tenker dere om hvis jeg sender en melding og sier at jeg syntes at dette er kjipt, og at hvis han ikke er genuint Interssert i å møte meg igjen, så er det bedre og si det nå, enn å si at han vil, for å så bli stille- igjen? Synes sånne menn burde få en liten tilbakemelding på sånn oppførsel jeg. Anonymkode: 043d1...8b3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #9 Skrevet 9. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tilbakemeldinger dere!😊Og nei, skulle ikke hatt sex på 2 daten, men det ene førte til det andre og vi var for all del to om det, så synes det er relativt frekt og da bli mer eller mindre stille sånn i etterkant uten å si noe mer!Hva tenker dere om hvis jeg sender en melding og sier at jeg syntes at dette er kjipt, og at hvis han ikke er genuint Interssert i å møte meg igjen, så er det bedre og si det nå, enn å si at han vil, for å så bli stille- igjen? Synes sånne menn burde få en liten tilbakemelding på sånn oppførsel jeg. Anonymkode: 043d1...8b3 Støtter deg på å sende melding slik at du finner ut av det. Eventuelt kan du avtale en dag dere kan møtes og ta det opp med han direkte. Anonymkode: 864e5...99b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #10 Skrevet 9. mars 2017 Er bare så redd for å drite meg ut jeg. Er så sinnsykt ærlig av meg av natur, og har brent meg nettopp på dette før, men igjen. Jeg synes det er på sin plass og si fra, for synes ikke sånt er ok,selv om vi kun har hatt to dater.. Anonymkode: 043d1...8b3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #11 Skrevet 9. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er bare så redd for å drite meg ut jeg. Er så sinnsykt ærlig av meg av natur, og har brent meg nettopp på dette før, men igjen. Jeg synes det er på sin plass og si fra, for synes ikke sånt er ok,selv om vi kun har hatt to dater.. Anonymkode: 043d1...8b3 Sendte en innledende meld til han nå, bare om kvelden har vært fin.Responderer han på den, skal jeg bare si det som det er😊 Anonymkode: 043d1...8b3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #12 Skrevet 9. mars 2017 Ikke ta sånt på melding. Og ikke send slike meldinger. Anonymkode: f6e1a...dfb 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #13 Skrevet 9. mars 2017 Hadde ikke brydd meg, det er ikke normalt, ergo intet tap. Anonymkode: b775c...2ed
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #14 Skrevet 9. mars 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er bare så redd for å drite meg ut jeg. Er så sinnsykt ærlig av meg av natur, og har brent meg nettopp på dette før, men igjen. Jeg synes det er på sin plass og si fra, for synes ikke sånt er ok,selv om vi kun har hatt to dater.. Anonymkode: 043d1...8b3 Jeg kjenner meg veldig igjen i behovet for å sende en melding for å få et klart svar og eventuelt en ordentlig avslutning. Jeg tenker at du gjerne kan sende en ærlig melding, men IKKE en sint og bitter melding. Da risikerer du å angre og føle deg ydmyket etterpå. Det beste hvis du håper at han skal ta initiativ igjen, er definitivt å ikke sende en slik melding og heller bare trekke deg tilbake. Men hvis du tror det uansett ikke blir noe mer og derfor trenger en avslutning, gjør det. Tror jeg ville sendt en hyggelig/høflig melding hvor du er ærlig om at du er usikker på signalene hans. Men vær forberedt på at du kanskje ikke får et klart svar, da det kan virke som han har deg på gress eller ikke tør å være direkte. Anonymkode: 60981...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #15 Skrevet 9. mars 2017 Fikk det svaret jeg forventet. Sendte en høflig meld hvor jeg skrev at jeg synes det er litt vanskelig og forholde seg til han i og med at kontakten har dabbet kraftig av etter siste date og at jeg tåler en avvisning.Han svarte at han måtte innrømme at det kriblet ikke sånn som det burde gjøre enda, men at det kanskje kom? Og at han ikke ville holde meg for narr, så hvis jeg synes det ble feil, var det bra jeg sa fra. Skrev da at jeg dersom det ikke var noe merkbart kribling etter to dater og sex, kom det nok ikke til å komme heller er jeg redd. Også ønsket jeg han masse lykke til videre😊Lenge leve intuisjon og magefølelsen altså! Glad jeg spurte jeg! Selv om det knakk selvtiliten litt da han ikke er noe typisk "don juan" 😂🙈 Anonymkode: 043d1...8b3 14
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #16 Skrevet 9. mars 2017 Har vi datet samme mann? Det her kunne jeg selv skrevet. Ordrett. Ikke lett dette her Anonymkode: 1e5c4...6c5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #17 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har vi datet samme mann? Det her kunne jeg selv skrevet. Ordrett. Ikke lett dette her Anonymkode: 1e5c4...6c5 Hvor holder så du til?😂😂🙈 Anonymkode: 043d1...8b3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #18 Skrevet 9. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor holder så du til?😂😂🙈 Anonymkode: 043d1...8b3 Oslo. Men han litt utenfor Oslo. Anonymkode: 1e5c4...6c5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #19 Skrevet 9. mars 2017 Jeg synes liksom det blir for fjollete å invistere mer tid i denne mannen, selv om han sier at det kan komme og at jeg er en trivelig jente. Blir liksom å holde meg på gress, som noen over her skrev. Jeg likte han godt, ble litt småbetatt,og mener oppriktig at man burde merke etter to flotte dater hvor man til sist var intime, om det er "noe" der som man kunne tenke seg og utforske videre. Merker man ikke det, da er det lite vits.. og når han attpåtil ikke tok kontakt eller intitiativ til noe, var bare ikke interessen der. Så, når til og med "avarage" menn i midten av 30 årene ikke er Interssert, da gir jeg fullstendig opp altså! Får høre at jeg er pen utseendemessig og blid og sprudlende, men ingen som jeg liker, vil ha meg.. jævlig demotiverende, mildt sagt! Anonymkode: 043d1...8b3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #20 Skrevet 9. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oslo. Men han litt utenfor Oslo. Anonymkode: 1e5c4...6c5 Okay, ikke samme mannen da😝 Anonymkode: 043d1...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå