AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Da jeg etter alt og dømme kommer til å begynne å studere i kongsberg fra høsten av, lurer jeg på om noen har erfaring fra å bo i Kongsberg Papillon studentboligene? Det er der jeg har søkt. Hva kan jeg forvente osv. Eventuelt om noen med erfaring fra å bo i kollektiv i Kongsberg, kan fortelle litt om det? Det er alternativ nr 2 om jeg ikke skulle få hybel på Papillon. P.S. Først gang jeg flytter for meg selv, så litt nervøs/spent Takk på forhånd Anonymkode: 167ff...05f
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 Jeg bor ikke i Kongsberg men i en studentbolig ved annet campus under HSN. Alle campusene sine studentboliger går under ssn. Jeg har kun gode erfaringer😊 Mye hjelp i nettsidene deres, lurer jeg på noe utover det bruker de som jobber der å være veldig behjelplige😊 Bor i møblert hybel, møblene er helt greie og er fornøyd med standaren generelt. Heller ikke noe problem med vaskeriordningen herjeg bor vertfall😊 Anonymkode: c4b1a...93a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #5 Skrevet 11. mars 2017 Pappilion er ganske nytt, veldig sentralt og ligger nærme skolen. Har aldri bodd der selv, kun vært på besøk. Virker bra. Mye festing tror jeg. Anonymkode: 46fe5...3cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå