AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Del Skrevet 9. mars 2017 Hei! Vet ikke helt hvor jeg skal plassere dette, men prøver her. For å skaffe sponsorer til bil i russetida, så lagde ei jente i gruppa en sponsoravtale som vi skrev ut og delte ut til ulike bedrifter. På denne avtalen står det "Et eventuelt overskudd vil gå til Redd Barna". Vi har alle gått inn med 4000 kroner i egenandel hver til denne russekontoen, og avtalen er at vi på en måte "får tilbake" disse 4000 etter at russetida er over. I forrige uke fikk jeg vite at alle har slått seg sammen om å ta dette eventuelle overskuddet i egen lomme. Dette er jeg sterkt imot, da dette ikke er det vi har avtalt med sponsorene våre. Er dette i det hele tatt lov? Anonymkode: 485c0...821 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. mars 2017 #2 Del Skrevet 9. mars 2017 Det er svindel og jeg ville tatt kontakt med bedriftene som har undertegnet sponsoravtalene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Del Skrevet 9. mars 2017 Nei, selvfølgelig er det ikke lov. Uredelig oppførsel av de andre i gruppen. Anonymkode: cd466...525 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 10. mars 2017 #4 Del Skrevet 10. mars 2017 Jeg tror ikke det. Det er dårlig gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå