Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I England er fotball og snooker veldig populært, men det er jo to veldig ulike sporter. Litt stereotypisk fremstilles fotball i England som en sport for ølglade, tannløse, bråkete, ukulturelle pubtraskere. Samtidig virker snooker å være litt den andre enden hvor man som tilskuer nærmest skal sitte med foldede hender, beina i kryss, og hvis du du så mye som kremter så kjefter dommeren på deg. Det jeg lurer på er om det er de samme personene som ser på begge deler? Eller har det utviklet seg til to helt adskilte kultursjikt? Noen som vet?

Anonymkode: a85f6...1fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I England er fotball og snooker veldig populært

og Cricket. Det er bare nordmennene som ikke vant til å se cricket kamper for de skjønner ikke.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, cmd skrev:

og Cricket. Det er bare nordmennene som ikke vant til å se cricket kamper for de skjønner ikke.

Er det ikke litt fordi en kanal først må ta initiativet så folk får opp øynene? Hvis en lettilgjengelig kanal begynte å sende det ville nok mange sett på det etter hvert.

Anonymkode: a85f6...1fc

Skrevet

Sant,  det spilles ikke på høyt nivå i Norge. Samt det er mange pakistanerne og indere som spiller for norske landslaget. men det er ikke så populær som handball, fotball, ski etc.

Sky, ESPN, Fox er blant sport kanalene som kjøper rettigheter og viser.

AnonymBruker
Skrevet

Kjærsten min ser på fotball, snooker, cricket, dart og rugby, og det gjør alle kompisene hans hjemmefra og. Men vet ikke om de går på snooker turneringer da. Men de ser det på TV hvertfall. Jeg også, noe ufrivillig. 

Cricket er gøy da faktisk. Mye morsommere enn fotball. VI har visst massevis av lag i Norge er jeg blitt fortalt.

Anonymkode: 561b2...9d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...