AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Lurer på om dette er fotsopp. Jeg filer og filer, men det blir alltid værende et hardt og flassende belegg. Og dersom det er sopp: må jeg til en fotterapeut, lege etc.? Gud, dette er flaut! 😮 Anonymkode: 4f41c...b88
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Det ser ikke ut som sopp i det hele tatt. Sopp er rødt og litt som utslett. Ser ut som du trenger en god fuktighetskrem i stedet for filing. Ville prøvd en med karbamid i. De kan svi litt etter påføring, spesielt om en har litt sprekker. Men de er gode og og mykner huden godt på sikt. Anonymkode: ed4be...e65
cmd Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 det er tørr hud. Det du kan gjøre : skjærer du løk i små biter, legg disse rundt "sårene" og ta på sokker når du går til sengs. fortsett dette i ca. ei uke. Dette er natur medisin som jeg leste på facebook.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 Ser bare ut som tørr hud, ja. Smør med fotkrem, så vil du se en bedring. Anonymkode: bf7b6...129 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 Akkurat nå, cmd skrev: det er tørr hud. Det du kan gjøre : skjærer du løk i små biter, legg disse rundt "sårene" og ta på sokker når du går til sengs. fortsett dette i ca. ei uke. Dette er natur medisin som jeg leste på facebook. Anonymkode: bf7b6...129 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 Prøv baby foot. Da løsner all den tørre huden. Anonymkode: e9c4d...594 1
cmd Skrevet 9. mars 2017 #9 Skrevet 9. mars 2017 Eller kjøp vapor rub og smør over disse "sårene" etter dusjen. Gjør sånn hverdag. Tro meg : du vil merke forandring. Gjør en av de to som jeg skrev.......
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #10 Skrevet 9. mars 2017 41 minutter siden, cmd skrev: det er tørr hud. Det du kan gjøre : skjærer du løk i små biter, legg disse rundt "sårene" og ta på sokker når du går til sengs. fortsett dette i ca. ei uke. Dette er natur medisin som jeg leste på facebook. Det virker ikke. Har prøvd og sengetøyet luktet løk i lange baner. Ikke å anbefale Anonymkode: 84690...b25 2
Forundret.. Skrevet 9. mars 2017 #11 Skrevet 9. mars 2017 Ikke fotsopp. Tørr og hard hud. Ikke finn på å bruk babyfoot. Kjøp deg en fil og en god fotkrem og smør deg hver dag i et par dager, så for eksempel annenhver dag. Pass på å ikke fil for meget. Gode sko m gode såler er også lurt..
Perle Skrevet 9. mars 2017 #12 Skrevet 9. mars 2017 Det er død hud. Du får sette føttene i et varmt bad med grønnsåpe og når huden er myk ta fotfilen fatt. Smør med fet krem etterpå.
Forundret.. Skrevet 9. mars 2017 #14 Skrevet 9. mars 2017 Akkurat nå, Perle skrev: Det er død hud. Du får sette føttene i et varmt bad med grønnsåpe og når huden er myk ta fotfilen fatt. Smør med fet krem etterpå. Grønnsåpe tørker ut huden og anbefales kun ved betente rifter, sår o.l
Perle Skrevet 9. mars 2017 #15 Skrevet 9. mars 2017 1 time siden, Forundret.. skrev: Grønnsåpe tørker ut huden og anbefales kun ved betente rifter, sår o.l Okey, da retter jeg meg selv og foreslår badeolje eller badesalt
cmd Skrevet 9. mars 2017 #17 Skrevet 9. mars 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det virker ikke. Har prøvd og sengetøyet luktet løk i lange baner. Ikke å anbefale Anonymkode: 84690...b25 Oki. Denne leste jeg på Facebook så jeg vet ikke. men jeg selv har dette og har prøvd med vapor rub og det ga vellykket for meg.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #18 Skrevet 9. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om dette er fotsopp. Jeg filer og filer, men det blir alltid værende et hardt og flassende belegg. Og dersom det er sopp: må jeg til en fotterapeut, lege etc.? Gud, dette er flaut! 😮 Anonymkode: 4f41c...b88 Ser ut som veldig tørr hud. Fil beina først med en god fil. Sett beina i vann med middel for føttene 15-30 min. Klapp beina tørre og smør med en god fotkrem. ta på evn bomullssokker sånn at kremen trekker godt inn. Smør beina inn før du legger deg om kvelden. Dette er ikke flaut, de aller fleste har tørr hud på beina. Spesielt nå på vinteren blir beina tørre og såre. Hvis det ikke gir seg etter 2-3 uker kan du kontakte fotterapeut og se om de kan sjekke det. Anonymkode: 42630...adc
Forundret.. Skrevet 9. mars 2017 #19 Skrevet 9. mars 2017 1 time siden, Perle skrev: Okey, da retter jeg meg selv og foreslår badeolje eller badesalt 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #20 Skrevet 9. mars 2017 Tørr og sprukken hud det der! Anonymkode: b94ee...b90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå