AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 All begynne å trene. Tenker 3 dager med rumpe/ben dag og 2 dager med overkropp/mage. Har satt opp sunn kostholdsplan. Vil ikke gå bed i vekt, men bli strammere. Kan jeg forvente resultater av dette etter noen måneder? Anonymkode: c1a76...bf8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Litt i overkant med fem dager i uken hvis du ikke er vant til å trene og unødvendig å dele opp kroppen som nybegynner. Resultater får du med to økter i uka hvis du gjør det riktig. Anonymkode: 94df8...c4a
mjauritz Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Det spørs hvor hardt du trener. Husk at når man trener styrke så bryter man musklene ned for å bygge dem opp igjen, og hvis du ikke gir kroppen god nok tid til å bygge seg opp igjen så trener du deg "feil vei".
Rosaprosa20 Skrevet 10. mars 2017 #4 Skrevet 10. mars 2017 Hvis du er nybegynner bør du heller trene hele kroppen og ikke dele opp. Det er ikke nødvendig for nybegynnere og "vanlige folk". Hva med tre økter i uka hvor du trener både kondisjon og styrke? Varm opp, løp intervaller (f.eks 4x4, eller bare 1x4 som gir nesten lik effekt) og tren hele kroppen. Når jeg trener styrke på hele kroppen tar jeg push-pus, sit-ups, glute bridge, knebøy, nedtrekk og planken. Det er ikke mer som skal til hvis du holder intensiteten oppe. Økta tar totalt 30-40 minutter 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå