AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Hei! Jeg anmeldte en overgrepssak for rundt 2 år siden. Saken er ikke henlagt, men vet ikke mer enn at det er sendt til statsadvokaten. Bistandsadvokaten min tok heller ikke kontakt.. så hun måtte jeg kontakte selv, og hun kom med masse unnskyldninger. Har enda ikke hørt fra henne, hun som skulle ringe opp igjen. Står veldig alene i dette og er ikke 18 enda engang. Ringte politiet i et annet fylke enn jeg har anmeldt, men får ikke hjelp/råd før imorgen siden det var ikke rett person der til å gi meg råd videre. Er det NOEN her som kan fortelle meg mine rettigheter? Anonymkode: 67739...7ff
cmd Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 jeg trodde at politiet tok alvor disse overgrepssakene og de "jobbet" med de med engang men at det har gått nå 2 år og du ikke har hørt noe ennå ? hva politiet venter med? de har heller ikke henlagt saken men når vurderer de å avhøre vedkommende? Har de avhørt deg på nytt etter at du anmeldte saken? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Fikk beskjed om at saken kom til å gå fort, jeg var til avhør og det samme var han som forgrep seg på meg. Anonymkode: 67739...7ff
cmd Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 oki. Men så lang tid. Kanskje noe bevismangel på at de ikke har gått videre på saken? Er det derfor de drøyer seg med så lang tid og kanskje komme med en melding som du evt frykter? at saken er henlagt pga manglende bevis? Men at de har tatt over to år viker veldig rart for meg.
Ezivol Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 (endret) tar av anonym her.. er helt enig, men burde ikke tatt så lang tid. Endret 9. mars 2017 av Ezivol tok av anonym
cmd Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 Det er veldig vanskelig å gå i to år uten å fått tilbakemelding på saken, enten fra politiet eller advokatens side. Jeg håper at du har blitt sterkere og ikke ødelagt noe form av ditt liv.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 Du får bare purre videre. Overhodet ikke greit at slike saker dveles i det uendelige. Anonymkode: 7b9a6...771
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg anmeldte en overgrepssak for rundt 2 år siden. Saken er ikke henlagt, men vet ikke mer enn at det er sendt til statsadvokaten. Bistandsadvokaten min tok heller ikke kontakt.. så hun måtte jeg kontakte selv, og hun kom med masse unnskyldninger. Har enda ikke hørt fra henne, hun som skulle ringe opp igjen. Står veldig alene i dette og er ikke 18 enda engang. Ringte politiet i et annet fylke enn jeg har anmeldt, men får ikke hjelp/råd før imorgen siden det var ikke rett person der til å gi meg råd videre. Er det NOEN her som kan fortelle meg mine rettigheter? Anonymkode: 67739...7ff Så utrolig lang tid du forteller om her! Noe må være galt. Anonymkode: fc51d...674
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå