Gå til innhold

Dolly Dimples legges ned

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://e24.no/naeringsliv/peppes-pizza/domino-s-kjoeper-dolly-dimple-s/23944870

Domino's kjøper opp Dolly og i følge artikkelen skal de rebrande alle Dollyene, dvs gjøre de om til Domino's.

Hva tenker de på? Jeg elsker Dolly og kommer aldri til å handle på Dominos!! Det tviler jeg på andre Dolly fan kommer til å gjøre heller, nei da handler jeg heller hos konkurrenten Peppes.

Anonymkode: aa675...17b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest kaninen
Skrevet

Veldig kjipt, Dolly er defintivt den beste pizza kjeden vi har her til lands! Domino's er helt ok, de gangene man vil ha noe litt billigere til lunch eller dagen derpå.

Skrevet

Enig!! Elsker Dolly! Det er liksom ikke verdens beste PIZZA, men det er verdens beste kosemat. Jeg skal i hvertfall ikke spise på Domino's, da er Peppes bedre.

Men blir et stort savn når Dolly forsvinner..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spiser ikke på Dolly uansett. De har dårlig service og kjedelig mat. Så dette bryr meg ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 12249...70f

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiser ikke på Dolly uansett. De har dårlig service og kjedelig mat. Så dette bryr meg ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 12249...70f

Men så fint for DEG da ☺

Anonymkode: aa675...17b

• Liker 2
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Domino's har kjøpt opp andre pizzakjeder i Europa også, blant annet Joey's i Tyskland. Men menyen og pizzaene er de samme som hos Joey's før oppkjøpet. 

Skrevet

Bryr meg ikke. Peppes er best uansett 😊

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo åpenbart ikke mange nok som er Dolly-fan til at kjeden går rundt. Dolly pleide å være de som hadde de rimelige pizzaene med mye fyll, men den tida er over for lengst. Pizzabakeren har tatt over dette segmentet, og er på vei opp og frem. Peppes har gode pizzaer, men blir litt for dyre til at det er verdt det. 

Anonymkode: 9c6a2...700

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt trist. Det var alltid Dolly som gjaldt da jeg var liten/i tenårene. Det var alltid der vi gikk når vi skulle spise pizza ute. Hver hyttetur ble avsluttet med pizza på Dollyen på veien hjem. 

Men: de har tapt seg enormt de siste årene. Det er ikke ofte jeg har vært der etter at Dollyen på hyttehjemveien gikk konk, men de gangene jeg har spist på Dolly, har de vært helt utrolig gniten på fyllet. Jeg har opplevd at det var EN skinkebit på en pizza hvor skinke var eneste kjøttkilde, da en stor pizza... Og de 4 ytterste cm har vært uten fyll, så veldig stor del av hvert stykke bare har vært tørr bunn... Så når det er sånn det er, skjønner jeg godt at det ikke går strålende for dem, akkurat. 

Det som er litt betenkelig er at Dominos sier de ikke skal ha restauranter, kun takeaway. Da blir Peppes omtrent den eneste kjeden som har pizzarestauranter, alle andre har bare takeaway. 

Anonymkode: 88e5d...1e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke spist der på mange år, synes ikke pizzaen der var spesielt god. Husker ikke hvorfor egentlig. Peppes er et must når jeg er fyllesyk :fnise: ett eller annet utrolig tilfredsstillende med den pizzaen da! 

Dominos har jeg aldri prøvd, men syntes ikke menyen så noe særlig ut :dry: vi burde fått pizza Express som i London :wow: 

Anonymkode: e058d...848

Skrevet

Driter jeg i, Pizzabakeren kommer for alltid til å være best uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...