AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Jeg kjenner en dame som fortalte at mannen hennes dro teppet av tenåring datteren på morgen og hev kaldt klut i ansiktet for å få henne opp.Og snakker til barnet at katten er gra derfor den smyger seg.Er det ikke en merkverdig oppdragelse? Anonymkode: c8678...9dc
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Jeg våknet slik i mange år, ikke med kluten selv om det og har skjedd at jeg har fått kaldt vann i trynet. Og jo det var både ekkelt og skremmende. Når jeg kom hjem på besøk langt opp i tjueårene og det samme skjedde så ble jeg forbanna til slutt, så han har slutta nå. Anonymkode: e1a0b...d05 1
Carrot Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 ha feiler det folk? Gjør noen virkelig slikt og tror det er greit? 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg våknet slik i mange år, ikke med kluten selv om det og har skjedd at jeg har fått kaldt vann i trynet. Og jo det var både ekkelt og skremmende. Når jeg kom hjem på besøk langt opp i tjueårene og det samme skjedde så ble jeg forbanna til slutt, så han har slutta nå. Anonymkode: e1a0b...d05 Synes det er respektløst å gjøre det. Anonymkode: c8678...9dc 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, Carrot skrev: ha feiler det folk? Gjør noen virkelig slikt og tror det er greit? Er en grense over intim grense til en tenåring. Anonymkode: c8678...9dc 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 Hvis datteren ikke kommer seg opp uten slike tiltak så ser jeg ærlig talt ikke noe galt i det... Få mennesker tyr til slikt ting uten grunn. Og det er jo null problem for datteren å få slutt på det, det er jo bare å sette på vekking og komme seg opp selv det, FØR noen tyr til sånt. Det med katten skjønte jeg ikke.... Katten er gra? Hva betyr det? Anonymkode: bb9aa...168 16
Viktualia Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det med katten skjønte jeg ikke.... Katten er gra? Hva betyr det? Anonymkode: bb9aa...168 Det skal vel bety at katten har løpetid antagelig.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det med katten skjønte jeg ikke.... Katten er gra? Hva betyr det? Anonymkode: bb9aa...168 Katta er kåt... Anonymkode: 18b26...ece
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #9 Skrevet 9. mars 2017 Ikke akseptabelt! Hadde sagt ifra om at det får han slutte med TVERT! Anonymkode: cc57c...871 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #10 Skrevet 9. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Katta er kåt... Anonymkode: 18b26...ece 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis datteren ikke kommer seg opp uten slike tiltak så ser jeg ærlig talt ikke noe galt i det... Få mennesker tyr til slikt ting uten grunn. Og det er jo null problem for datteren å få slutt på det, det er jo bare å sette på vekking og komme seg opp selv det, FØR noen tyr til sånt. Det med katten skjønte jeg ikke.... Katten er gra? Hva betyr det? Anonymkode: bb9aa...168 Når jenter er tenåringer så begynner dem å utvikle seg med bryster og at faren river av teppet er uakseptabelt ,tenk hvis hun ligger der naken så har faren ingen rett å dra teppet av ungen.Og når han sa at katten er gra er et ord som han bruker i stenfor løpetid. Anonymkode: c8678...9dc
fannyfab Skrevet 9. mars 2017 #11 Skrevet 9. mars 2017 Herregud, overdriv litt mer da. Det er ikke farlig hvis en forelder har litt vann på ungen sin hvis h*n ikke orker å stå opp. Er jo bare litt morsomt. 9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #12 Skrevet 9. mars 2017 Pappa knakk av døren fra hengslene et par ganger. Lagde hull i døren min utallige ganger (sparket og slo). Knuste glassdøren til et skap hvor det sto bøker og slikt. Kastet mobilen min og vekkeklokker i veggen utallige ganger. Det var ikke fordi jeg ikke ville våkne. Men fordi alarmen min ringte før hans. Det er ondskap. En kald klut er ikke det. Anonymkode: d3f30...e53 13
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #13 Skrevet 9. mars 2017 2 minutter siden, fannyfab skrev: Herregud, overdriv litt mer da. Det er ikke farlig hvis en forelder har litt vann på ungen sin hvis h*n ikke orker å stå opp. Er jo bare litt morsomt Morsom at faren din drar av teppet når du er tenåring ?Tenk hvis du ligger naken der?Like morsomt? Anonymkode: c8678...9dc 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #14 Skrevet 9. mars 2017 Kom igjen. Samboeren tar dynen og spruter vann i ansiktet mitt for å få meg opp til tider. Jeg er vanskelig å vekke. Rett på krisesenteret med meg Anonymkode: 9b648...618 6
Petra75 Skrevet 9. mars 2017 #15 Skrevet 9. mars 2017 Jeg syns ikke det er noe spesielt merkverdig med det. Men så er jeg vant til gra katter og oppgitte foreldre. 8
JegErMeg Skrevet 9. mars 2017 #16 Skrevet 9. mars 2017 Nei, ikke dra av dyna kanskje.... Men kald klut i ansiktet er ok synes jeg:-) At katta er gra/har løpetid skjønner jeg ikke helt problemet med? Er det upassende mener du? 2
fannyfab Skrevet 9. mars 2017 #17 Skrevet 9. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Morsom at faren din drar av teppet når du er tenåring ?Tenk hvis du ligger naken der?Like morsomt? Anonymkode: c8678...9dc Nå snakket jeg om vannet, ikke dyna.
Escape Skrevet 9. mars 2017 #18 Skrevet 9. mars 2017 Synes ikke den oppførselen høres grei ut i det hele tatt :o Dersom det ikke var et engangstilfelle, kommer dattera til å gå på tå og føle seg utrygg i sitt eget hjem! 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #19 Skrevet 9. mars 2017 2 minutter siden, Erterblomsten skrev: Synes ikke den oppførselen høres grei ut i det hele tatt :o Dersom det ikke var et engangstilfelle, kommer dattera til å gå på tå og føle seg utrygg i sitt eget hjem! Skjedde hver morgen 8 kl gikk hun .Det med katten var så gra var hun bare 10 år når han snakket med henne om katten. Anonymkode: c8678...9dc
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #20 Skrevet 9. mars 2017 6 minutter siden, JannikeErMEg skrev: Nei, ikke dra av dyna kanskje.... Men kald klut i ansiktet er ok synes jeg:-) At katta er gra/har løpetid skjønner jeg ikke helt problemet med? Er det upassende mener du? Sier man at katten er gra til en 10 åring.Går da ann å si løpetid istedenfor da kjære venne. Anonymkode: c8678...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå