Gå til innhold

En far som har uakseptabelt oppførsel over datteren.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en dame som fortalte at mannen hennes dro teppet av tenåring datteren på morgen og hev kaldt klut i ansiktet for å få henne opp.Og snakker til barnet at katten er gra derfor den smyger seg.Er det ikke en merkverdig oppdragelse?

Anonymkode: c8678...9dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg våknet slik i mange år, ikke med kluten selv om det og har skjedd at jeg har fått kaldt vann i trynet. Og jo det var både ekkelt og skremmende. Når jeg kom hjem på besøk langt opp i tjueårene og det samme skjedde så ble jeg forbanna til slutt, så han har slutta nå.

Anonymkode: e1a0b...d05

• Liker 1
Skrevet

ha feiler det folk? Gjør noen virkelig slikt og tror det er greit?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg våknet slik i mange år, ikke med kluten selv om det og har skjedd at jeg har fått kaldt vann i trynet. Og jo det var både ekkelt og skremmende. Når jeg kom hjem på besøk langt opp i tjueårene og det samme skjedde så ble jeg forbanna til slutt, så han har slutta nå.

Anonymkode: e1a0b...d05

Synes det er respektløst å gjøre det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Carrot skrev:

ha feiler det folk? Gjør noen virkelig slikt og tror det er greit?

Er en grense over intim grense til en tenåring.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis datteren ikke kommer seg opp uten slike tiltak så ser jeg ærlig talt ikke noe galt i det... Få mennesker tyr til slikt ting uten grunn. Og det er jo null problem for datteren å få slutt på det, det er jo bare å sette på vekking og komme seg opp selv det, FØR noen tyr til sånt.

Det med katten skjønte jeg ikke.... Katten er gra? Hva betyr det?

Anonymkode: bb9aa...168

• Liker 16
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal vel bety at katten har løpetid antagelig. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Katta er kåt...

Anonymkode: 18b26...ece

AnonymBruker
Skrevet

Ikke akseptabelt! Hadde sagt ifra om at det får han slutte med TVERT! 

Anonymkode: cc57c...871

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Katta er kåt...

Anonymkode: 18b26...ece

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis datteren ikke kommer seg opp uten slike tiltak så ser jeg ærlig talt ikke noe galt i det... Få mennesker tyr til slikt ting uten grunn. Og det er jo null problem for datteren å få slutt på det, det er jo bare å sette på vekking og komme seg opp selv det, FØR noen tyr til sånt.

Når jenter er tenåringer så begynner dem å utvikle seg med bryster og at faren river av teppet er uakseptabelt ,tenk hvis hun ligger der naken så har faren ingen rett å dra teppet av ungen.Og når han sa at katten er gra er et ord som han bruker i stenfor løpetid.

Skrevet

Herregud, overdriv litt mer da. Det er ikke farlig hvis en forelder har litt vann på ungen sin hvis h*n ikke orker å stå opp. Er jo bare litt morsomt.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Pappa knakk av døren fra hengslene et par ganger. Lagde hull i døren min utallige ganger (sparket og slo). Knuste glassdøren til et skap hvor det sto bøker og slikt. Kastet mobilen min og vekkeklokker i veggen utallige ganger.
Det var ikke fordi jeg ikke ville våkne. Men fordi alarmen min ringte før hans.

Det er ondskap. En kald klut er ikke det.

Anonymkode: d3f30...e53

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, fannyfab skrev:

Herregud, overdriv litt mer da. Det er ikke farlig hvis en forelder har litt vann på ungen sin hvis h*n ikke orker å stå opp. Er jo bare litt morsomt

Morsom at faren din drar av teppet når du er tenåring ?Tenk hvis du ligger naken der?Like morsomt?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kom igjen. Samboeren tar dynen og spruter vann i ansiktet mitt for å få meg opp til tider. Jeg er vanskelig å vekke. Rett på krisesenteret med meg :P 

Anonymkode: 9b648...618

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns ikke det er noe spesielt merkverdig med det. Men så er jeg vant til gra katter og oppgitte foreldre.

• Liker 8
Skrevet

Nei, ikke dra av dyna kanskje.... Men kald klut i ansiktet er ok synes jeg:-)

At katta er gra/har løpetid skjønner jeg ikke helt problemet med? Er det upassende mener du?

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsom at faren din drar av teppet når du er tenåring ?Tenk hvis du ligger naken der?Like morsomt?

Nå snakket jeg om vannet, ikke dyna.

Skrevet

Synes ikke den oppførselen høres grei ut i det hele tatt :o

Dersom det ikke var et engangstilfelle, kommer dattera til å gå på tå og føle seg utrygg i sitt eget hjem!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Erterblomsten skrev:

Synes ikke den oppførselen høres grei ut i det hele tatt :o

Dersom det ikke var et engangstilfelle, kommer dattera til å gå på tå og føle seg utrygg i sitt eget hjem!

Skjedde hver morgen 8 kl gikk hun .Det med katten var så gra var hun bare 10 år når han snakket med henne om katten.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, JannikeErMEg skrev:

Nei, ikke dra av dyna kanskje.... Men kald klut i ansiktet er ok synes jeg:-)

At katta er gra/har løpetid skjønner jeg ikke helt problemet med? Er det upassende mener du?

Sier man at katten er gra til en 10 åring.Går da ann å si løpetid istedenfor da kjære venne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...