AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #21 Del Skrevet 9. mars 2017 @brownbrown Anonymkode: fcda5...205 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 9. mars 2017 #22 Del Skrevet 9. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Les igjen: Hvem syns du skriver best og tydeligst på kg? Jeg svarer ihvertfall på tråden isteden for å spore tråden i alle spor som alle andre andre som allerede finnes av. TS spurte ikke hvilken brukere du liker. Anonymkode: 80ccb...f06 Jeg tar det ikke så veldig tungt at du synes at jeg noen ganger skriver rotete, her beviser du jo at selv den beste gjør det innimellom. Men for all del, jeg lever og lærer! Og så får man tåle litt rot innimellom: siden du "som oftest" ikke skjønner meg uansett, så er det ikke "noen ganger rotete" som er problemet med ordene mine tydeligvis. Ha en fin dag! PS: Hvis rotet mitt plager deg veldig anbefaler jeg deg å blokkere meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 9. mars 2017 #23 Del Skrevet 9. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: @Bootyhunter @Hermine Grang og @Salka Anonymkode: 01975...3be Næææ, så hyggelig! Tusen takk! Nå ble jeg glad! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 9. mars 2017 #24 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Jeg savner skikkelige gode debattanter her inne, men bruker andre forum til det, så her inne blir det mest fjas. Jeg vil likevel nevne @Ellevill @pøbelsara og sikkert noen flere jeg ikke kommer på i farta. Disse klarer alltid holde en saklig tone. Endret 9. mars 2017 av Sugemerke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 9. mars 2017 #25 Del Skrevet 9. mars 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: @Bootyhunter @Hermine Grang og @Salka Anonymkode: 01975...3be Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 9. mars 2017 #26 Del Skrevet 9. mars 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: @mjauritz Anonymkode: 79dc0...79d Åå! Så koselig! Nå ble jeg glad! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 10. mars 2017 #27 Del Skrevet 10. mars 2017 @canacas @Testosteron @fiole @An0nymBruker @ståpels @Loki Laufeyson @Minesveiper @Nastine @Daryl Dixon @Nordavind @Lafemmemauvaise @Jolene 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. mars 2017 #28 Del Skrevet 10. mars 2017 4 timer siden, AnonymSjiraff skrev: @canacas @Testosteron @fiole @An0nymBruker @ståpels @Loki Laufeyson @Minesveiper @Nastine @Daryl Dixon @Nordavind @Lafemmemauvaise @Jolene Så hyggelig, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 10. mars 2017 #29 Del Skrevet 10. mars 2017 4 timer siden, AnonymSjiraff skrev: @canacas @Testosteron @fiole @An0nymBruker @ståpels @Loki Laufeyson @Minesveiper @Nastine @Daryl Dixon @Nordavind @Lafemmemauvaise @Jolene Nå ble jeg rasket overTakk for den BLOMSTEN på en ellers vanlig Fredag @AnonymSjiraff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. mars 2017 #30 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) Så typisk at alle slike tråder ender i brukerdebatt og krangling... Synes forøvrig at der er mange som skriver bra Endret 10. mars 2017 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. mars 2017 #31 Del Skrevet 10. mars 2017 5 timer siden, AnonymSjiraff skrev: @canacas @Testosteron @fiole @An0nymBruker @ståpels @Loki Laufeyson @Minesveiper @Nastine @Daryl Dixon @Nordavind @Lafemmemauvaise @Jolene Har noen fortalt deg i dag hvilken en fin person du er? Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 10. mars 2017 #32 Del Skrevet 10. mars 2017 Jeg liker godt de som skriver rett fra levra, som ikke trenger å bruke store flotte ord og laaange innlegg for å få fram sitt budskap. Feks @O.G. og @Arabella. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 10. mars 2017 #33 Del Skrevet 10. mars 2017 11 minutter siden, melatonin skrev: Jeg liker godt de som skriver rett fra levra, som ikke trenger å bruke store flotte ord og laaange innlegg for å få fram sitt budskap. Feks @O.G. og @Arabella. Overraskende, men hyggelig å bli lagt merke til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. mars 2017 #34 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) 7 timer siden, AnonymSjiraff skrev: @canacas @Testosteron @fiole @An0nymBruker @ståpels @Loki Laufeyson @Minesveiper @Nastine @Daryl Dixon @Nordavind @Lafemmemauvaise @Jolene Hei og tusen takk AnonymSjiraff Jeg er enig med deg angående alle som du har tagget her bortsett fra meg. Jeg synes ikke at jeg er en som skriver bra eller tydelig. Det var hyggelig å bli nevnt God helg alle sammen Endret 10. mars 2017 av An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. mars 2017 #35 Del Skrevet 10. mars 2017 Ryddet for personangrep. Edie, mod. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nastine Skrevet 10. mars 2017 #36 Del Skrevet 10. mars 2017 8 timer siden, AnonymSjiraff skrev: @canacas @Testosteron @fiole @An0nymBruker @ståpels @Loki Laufeyson @Minesveiper @Nastine @Daryl Dixon @Nordavind @Lafemmemauvaise @Jolene Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 10. mars 2017 #37 Del Skrevet 10. mars 2017 8 timer siden, AnonymSjiraff skrev: @canacas @Testosteron @fiole @An0nymBruker @ståpels @Loki Laufeyson @Minesveiper @Nastine @Daryl Dixon @Nordavind @Lafemmemauvaise @Jolene Tøysekoppen! De samme som du tagget i den andre tråden. Fisker du etter likes her også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 10. mars 2017 #38 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) 6 minutter siden, canacas skrev: Tøysekoppen! De samme som du tagget i den andre tråden. Fisker du etter likes her også? Nei, jeg har jo fått likes av dere! Hjelper man meg i en telletråd så liker jeg deg. Og hvorfor skulle jeg ikke like de som gir meg en hjelpende hånd og deler humor med med meg? Så her er jeg nok genuin når jeg sier jeg liker dere selv om jeg sikkert kan beskyldes for å være litt enkel. Men det må man vel nesten være for å lage en telletråd hvor man teller til to og krever 100 likes av åpningsinnlegget før neste tall kan skrives. Endret 10. mars 2017 av AnonymSjiraff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #39 Del Skrevet 10. mars 2017 5 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Nei, jeg har jo fått likes av dere! Hjelper man meg i en telletråd så liker jeg deg. Og hvorfor skulle jeg ikke like de som gir meg en hjelpende hånd og deler humor med med meg? Så her er jeg nok genuin når jeg sier jeg liker dere selv om jeg sikkert kan beskyldes for å være litt enkel. Men det må man vel nesten være for å lage en telletråd hvor man teller til to og krever 100 likes av åpningsinnlegget før neste tall kan skrives. Det er jo veldig bra. Men er man automatisk god på å skrive og å være tydelig selv om man hjelper til I en telletråd? Anonymkode: 6b39f...438 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 10. mars 2017 #40 Del Skrevet 10. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo veldig bra. Men er man automatisk god på å skrive og å være tydelig selv om man hjelper til I en telletråd? Anonymkode: 6b39f...438 Hvis du besøker min telletråd(kanskje også gir hovedinnlegget en like) så tror jeg du vil se at de aktuelle personene har gjort mer enn bare å hjulpet meg i telletråden. De har også svart på åpninsinnlegget på en klar måte slik det er tydelig hva de mener. Det er ingen uklarheter i min telletråd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå